ליגת העל: בני סכנין ומכבי חיפה נפרדו בתיקו 0:0

מכבי חיפה סיימה בתיקו 0:0 עם בני סכנין בדוחא ואיבדה את המקום הראשון להפועל ת"א, שמובילה בהפרש שערים. 4 מחזורים לסיום העונה - הצמרת רותחת. צפו בתקציר המשחק

התקציר באדיבות אתר ספורט 5 (סטילס: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5)

לשם שינוי, בואו נתחיל בצד החיובי, וזה לא קל אחרי משחק כזה. ארבעה מחזורים לסיום צמרת ליגת העל שלנו נראית כך: במקום הראשון הפועל ת"א עם 57 נקודות והפרש שערים של פלוס 22. במקום השני: מכבי חיפה עם 57 נקודות והפרש שערים של פלוס 20. רמה אין, אבל הרבה הרבה מתח יש. בעוד שבועיים, במחזור ה-31, הפועל ת"א תגיע לקרית אליעזר. חם אש. ועכשיו, לשלילי. מכבי חיפה סיימה הערב (שני) משחק חלש מאוד ב-0:0 מאכזב מול סכנין בדוחא. ככה לא נראית מועמדת לאליפות. במשך 90 דקות הירוקים של אלישע לוי כמעט ולא סיכנו את השער של מאיר כהן, ורק בעיטה של רפאלוב למשקוף דקה לסיום כמעט הביאה להם ניצחון לא מוצדק. סכנין של ערן קוליק הייתה טובה יותר וזכתה לנקודה שהרחיקה אותה עוד קצת מהאזור המסוכן.

אלישע לוי: "לא הגיע לנו לנצח". צפו בסיכום המשחק

את 10 הדקות הראשונות בדוחא אפשר היה להגדיר כחלשות, אם הן לא היו הרבה פחות מזה. שתי הקבוצות הרבו בעיקר לאבד כדורים, ולהעביר את הזמן במרכז המגרש. שני השוערים לא נגעו בכדור. בדקה ה-14, מנדס שחרר בעיטה ראשונה לעבר השער, בעיטה שנראתה כמו המשחק עד אותה דקה, חלשה, לא מדויקת, שיצאה החוצה בלי לסכן את דוידוביץ'.

היינו שמחים אם זה היה אחרת, אבל גם 15 הדקות הבאות לא הביאו עמן את הבשורה. את סכנין המאורגנת והמסודרת של ערן קוליק אפשר היה להבין, אבל ככה לא אמורה להיראות המועמדת לאליפות. בדקה ה-27 הגיעה חיפה להזדמנות הראשונה שלה במשחק, אבל הבעיטה של קולמה מחוץ לרחבה יצאה החוצה. 2 דקות עברו והנה נראה שהמשחק התעורר, בעיטה חזקה של עבאס סואן מ-25 מטרים אילצה את דוידוביץ' למתוח איברים בפעם הראשונה במשחק ולהדוף.

דקה 30, סנסציה בדוחא. אירוע שגרם לקהל להתרומם ולצופים בבית להפסיק לנמנם. אוקוצ'ה קיבל כדור בתוך הרחבה, התרומם ושלח חצי מספרת מרהיבה מעל למשקוף. סכנין המשיכה לשלוט, ובדקה ה-36 הגיעה לעוד הזדמנות מצוינת לעלות ליתרון. דאבל פס של מנדס ואוקוצ'ה השאיר את האחרון לבד מול דוידוביץ', אבל חלוץ סכנין בזבז את ההזדמנות ובעט מעל למשקוף. חיפה התעוררה מעט לקראת סיום 45 הדקות האחרונות, אבל עד השריקה להפסקה לא עשתה שום דבר ששווה לכתוב עליו הביתה. 0:0 במחצית.

חיפה פתחה קצת יותר טוב את המחצית השנייה, ובדקה ה-53 הייתה הכי קרובה לשער הראשון שלה במשחק. יניב קטן הכניס כדור טוב לרחבה, פאנטיני הגיע ראשון ומהאוויר הקשית מעל מאיר כהן, הכדור הכניע את השוער אבל נעצר בקורה. בדקה ה-56 אוקוצ'ה הפצוע יצא, איברהים באסיט נכנס במקומו וכבר אחרי דקה כמעט כבש לזכות סכנין בבעיטה מ-25 מטרים, הכדור חלף בסמוך לקורה.

חיפה לא הייתה במשחק, פרט להבלחה קטנה בדקה ה-78. פאנטיני קיבל כדור בתוך הרחבה, אבל בעט החוצה. בדקה ה-81 הגיעה ההזדמנות הטובה במשחק, לסכנין. מהראן אבו ריא שלח כדור מצוין לבאסיט, שרץ לאחד על אחד מול דוידוביץ'. אוהדי הפועל ת"א כבר הכינו את הגרונות ל"יש" גדול, אבל דוידוביץ' עצר את הבעיטה החלשה של באסיט והציל את חיפה. 0:0? בדקה ה-89 רפאלוב בתוך הרחבה, עבר שחקן אחד, עבר שני ושלח בעיטה אדירה שנעצרה במשקוף ומשם נהדפה אל קו השער. קרוב קרוב למה שהיה זוכה מיד לכינוי "שער של אליפות", אבל לא. 0:0 מאכזב בסיום.

בני סכנין: מאיר כהן, עלי עותמאן, יא יא פטי, טל חן, מהראן אבו ריא, חאלד חלאילה (יניב לוזון 75), עבאס סואן, חאמד גנאים, סרחיו נבואה, פרננדו מנדס (אושרי גיטה 69), אובודו אוקוצ'ה (איברהים באסיט 56).

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, אלון חרזי, דקל קינן, פיטר מסיללה, ג'ון קולמה, בירם כיאל (אייל גולסה 65), גוסטבו בוקולי (אוסיי ראנספורד 74), יניב קטן, שלומי ארבייטמן (ליאור רפאלוב 59), פאנטיני.