אבי נמני: "אני לא חזיר"

מאמן מכבי ת"א, אבי נמני, הסתפק בתיקו 1:1 בדרבי וחושב ששופטים מחו"ל יעשו רק טוב לליגה. אלי גוטמן: "לא הגיע לנו לנצח". צפו בסיכום המשחק

מוטי פשכצקי שירלי בר דיין מאתר ספורט 5 מוסיפים (סטילס: אתר ספורט 5):

"אחרי השער הגענו למספיק מצבים בשביל להבקיע את השני", אמר אלי גוטמן בסיום, "זה קצת מאכזב כי היינו מוכנים לחילופים שלהם וגם למצב נייח, אבל הכדור הוסט וזה נכנס. אם נהיה כנים, לא הגיע לנו לנצח את המשחק". בחדר ההלבשה אמר המאמן: "תרימו את הראש, לא הגיע לנו לנצח". באדיר הוסיף: "השגנו נקודה חשובה, יש עוד חמישה משחקים והכול פתוח".

תיקו 1:1 בתום הדרבי התל אביבי. צפו בתקציר; איך הפך דגלאס דה-סילבה למוביל מרוץ האליפות של הפועל ת"א?

"אני בטוח שאלישע לוי קפץ בבית", אמר יגאל אנטבי, "אין לי הסבר למה עלינו ככה למחצית השניה, הייתי בטוח שנדרס. קיבלנו שער במצב נייח וחבל. לא הגיע לנו לנצח, אבל שום דבר עוד לא גמור. נילחם עד הסוף בשביל האוהדים שלנו, שכל פעם מפתיעים אותנו מחדש".

עמרי קנדה יצא עצבני מחדר ההלבשה בסיום הערב, לאחר שהתחמם למשך 30 דקות מבלי שנכנס למשחק בסופו של דבר. השופט הקפריסאי, קוסטאס קפיטאניס, היה מרוצה מהחוויה: "יש לכם קוונים מצויינים. היה לנו שיתוף פעולה מדהים. המשחק היה הרבה יותר מהיר מאשר בקפריסין ואני נהנתי מאוד. לגבי הפנדל, אין שום ספק, היתה עבירה ברורה".

"היינו יכולים לנצח בקלות", אמר אבי נמני בסיום, "מגיע כל הכבוד לשחקנים שעלו במחצית השניה וחזרו לשחק בפיגור. אני טיפה מאוכזב מהתוצאה כי היתה לנו שלטנו בלעדית במחצית השניה. המחצית הראשונה היתה אסון מבחינת שתי הקבוצות, זה היה עונש לצופים. הקהל נתן לנו דחיפה כשירדנו בפיגור להפסקה וזה עזר לנו מאוד לחזור למשחק".

שרן ייני הוסיף: "לא עלינו טוב למחצית הראשונה. לא באנו כדי להרוס להפועל, רצינו לעשות משהו טוב בשבילנו. הקהל שהגיע למשחק לא נתן לנו לאכזב אותו עוד פעם. הצלחנו להציל מעט כבוד. יש תחושת החמצה כי יכולנו לנצח בחצי השני. שלטנו והיו לנו הרבה יותר מצבים. נתנו מעצמנו את הכול".

המנג'ר התייחס גם לשיפוט: "זה יעשה טוב לשופטים שלנו שיבואו שופטים זרים. בדיוק כמו עם שחקנים זרים". 13 עצורים היו סה"כ במהלך הערב, כאשר אחד מתוכם יובא להארכת מעצר ו-12 האחרים שוחררו.