"בכיינים? יש עובדות"

מנג'ר מכבי תל אביב אבי נמני לא נרגע מהשיפוט בתיקו 1:1 מול מכבי חיפה: "הנזקים שנגרמו לנו מהשופטים הם מדהימים". אלישע לוי: "שלטנו במשחק". צפו בסיכומים

שירלי בר דיין מאתר ספורט 5 מוסיפה:

מכבי ת"א יכולה לחוש מקופחת. שער לא חוקי של פאנטני קבע 1:1 בבלומפילד מול מכבי חיפה במשחק לא רע בכלל של הצהובים. אבי נמני ישב ביציע וראה את מגרלשווילי כובש בדקה ה-23 אבל היתרון לא החזיק מעמד. בסיום המשחק מאמן מנג'ר מכבי ת"א ניצל את מסיבת העיתונאים כדי לומר את אשר על ליבו.

תיקו 1:1 בין מכבי חיפה למכבי תל אביב

"חבל שאני צריך להתעסק בדברים כאלו במקום בכדורגל", אמר נמני, "יכולים להגיד שאנחנו בכיינים, אבל מה שקורה עם מכבי ת"א לא קרה ולא יקרה לאף קבוצה אחרת לעולם. חבל מאוד, וזה תמיד אותו קוון. אלו דברים שחוזרים על עצמם. השופט עצמו היה טוב. היינו יכולים לנצח ואנחנו מאוכזבים".

גם נושא הסיקור התקשורתי עלה: "כמה אנשים שיושבים כאן הם אוהדי הפועל ת"א, יש המון פרשנים וכתבי אינטרנט למיניהם שנותנים לדבר הזה לעבוד לסדר היום כי מדובר במכבי ת"א". על המשחק עצמו אמר המנג'ר: "תמיד יכול להיות יותר טוב. עברנו שבוע לא קל, נפצעו לנו שחקנים, גם מאור וגיז'רמו עלו פצועים וכל הכבוד להם. הם ביקשו לשחק, גם איליה ביקש לשחק והחלטתי להתחשב. אני לא יכול לבוא בטענות לאף אחד".

"במאני טיים צריך לנטרל את הכל מסביב", אמר בסיום אלישע לוי המאוכזב, "יש פה עניין של אופי, כי כדורגל אנחנו יודעים לשחק".

על שער השיוויון של טמבינקוסי פאנטני, שנכבש ממצב נבדל, אמר לוי :"אנחנו לא מדברים על שופטים. הגול הזה היה באופסייד, אחד אחר היה חוקי, השופטים עושים את העבודה שלהם ואנחנו מסתכלים על עצמנו. ידענו שמכבי תבוא משוחררת, זה לא משחק שהגיע לנו להפסיד אבל אני מאוכזב שלא ניצחנו כי היינו צריכים לנצח".

על בעיות המשמעת בקבוצה, אמר המאמן: "דברים כמו מה שקרה עם בירם כיאל מתרחשים בכל קבוצה. מי שתיקח הכי הרבה נקודות, האליפות תגיע לה. אנחנו צריכים ללכת עד הסוף, גם אם היינו מנצחים הסיפור לא היה נגמר".