ראובן עטר: "העונה לא הסתיימה"

מאמן בית"ר ירושלים, ראובן עטר, לא חושב שסיפור האליפות גמור לאחר התיקו 2:2 עם בני יהודה. גיא לוזון: "הפסדנו 2 נקודות". צפו בסיכום המשחק

מאיה חסון ושירלי בר דיין מאתר ספורט 5 מוסיפות (סטילס: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5):

בית"ר ירושלים סיימה הערב (שני) שושלת בת שנתיים עם תיקו ביתי 2:2 מול בני יהודה. חניכיו של ראובן עטר הציגו משחק יפה מאוד, אבל איפשרו לאורחים להציג משחק יפה משלהם והשוויון היה מוצדק. כעת הפער מהפסגה עומד על 8 נקודות וכאשר נותרו שבעה מחזורים לסיום העונה, זה קצת יותר מדי. המגן הצ'יליאני, כריסטיאן אלבארס, שנפצע והוחלף במחצית הראשונה, יעבור בדקה על מנת לאבחן את אופי הפגיעה כאשר החשש הוא לקרע בשריר התאומים.

הכירו את הצעירים הלוהטים של בני יהודה; בית"ר ירושלים ובני יהודה נפרדו בתיקו 2:2 בטדי. צפו בתקציר המשחק

המשחק התפתחה בצורה מאוד פתוחה", אמר ראובן עטר בסיום, "היינו שווים ניצחון אבל גם בני יהודה יכלה לנצח. לפני המשחק המרוץ לאליפות לא היה תלוי רק בנו וכך גם עכשיו. המטרה שלנו היא להגיע למקום השני ואחר כך נראה. הפער גדל וזה קשה יותר, אבל כמו שצמצמנו בעבר, אפשר עוד לעשות את זה. אני מאמין וזה גם מה שהשחקנים צריכים לעשות. גם אירופה זו מטרה בפני עצמה וגם הגביע".

מיכאל זנדברג הוסיף: "בחדר ההלבשה היתה תחושה של הפסד. אנחנו לא משלים את עצמנו. זו לא התוצאה שרצינו וזו לא תוצאה טובה, אבל נמשיך להאמין ולשחק עם כל מה שיש לנו כל עוד יש צ'אנס".

טברטקו קאלה אמר: "זה עוד לא נגמר. יש עוד שבעה משחקים וגם למכבי חיפה והפועל ת"א יהיה קשה לשמור על היתרון. חבל מאוד שלא הצלחנו לנצח. בגול השני הכדור שינה כיוון והטעה אותי. אני מאמין ביכולת שלנו ואנו צריכים להיות מרוכזים עד לסיום".

קובי מויאל, שכבש דווקא מול קבוצת נעוריו את השער הראשון שלו העונה, הביע קצת סימפטיה: "אני לא רוצה להתעסק במה שעשיתי לבית"ר. אני בטוח באנשים בירושלים יבינו שאני רוצה מה שטוב לקבוצה שלי. אני מצטער שבית"ר לא תיקח אליפות אבל אלו החיים. היינו צריכים להגדיל את התוצאה והפסדנו נקודות חשובות. אנחנו רוצים להגיע לאירופה ולא נפסיק לעבוד עד שנשיג את המטרה הזו. שיחקנו כדורגל יפה ואין סיבה שלא נגיע לאירופה".

גיא לוזון הוסיף: "הצגנו כדורגל טוב מאוד בסך הכול. כדורגל שוטף במסגרתו תקפנו עם הרבה שחקנים והיו לנו מספיק הזדמנויות כדי לנצח את המשחק. לא עשינו את זה ושילמנו, אבל זו התנסות טוב מאוד לצעירים שלנו".

"הוצאנו גם את נתניה וגם את בית"ר ממרוץ האלופה והראנו שאנחנו יכולים לשחק כדורגל לא פחות טוב מהקבוצות האלה. אני לא חושב כרגע על אירופה, חשוב לי יותר מהכל המשחק נגד הכח. נבוא לשחק את הכדורגל שלנו ולנצח".