ליגת העל: בית"ר ירושלים ובני יהודה סיימו בתיקו 2:2 בטדי

בית"ר ירושלים סיימה בתיקו 2:2 עם בני יהודה בטדי, והתרחקה 8 נקודות ממכבי חיפה, מה שמוציא אותה מהמירוץ לאליפות. בן שושן ותמוז כבשו למארחים, מויאל וצעירי לכתומים. צפו בתקציר המשחק

התקציר באדיבות אתר ספורט 5

זהו. מזה כבר באמת יהיה קשה לחזור. בית"ר ירושלים נפרדה הערב (שני) באופן מעשי מתואר האליפות שלה אחרי 2:2 מול בני יהודה במשחק יוצא מן הכלל בטדי. הקבוצה של ראובן עטר שוב הראתה כמה מהלכים שרק היא יכולה להראות, אבל ההגנה לא עמדה במשימה וכעת הפער ממכבי חיפה עומד על 8 נקודות, מהפועל תל אביב על 6 והמרוץ לאליפות שלא מזמן היה מרוץ של ארבעה סוסים, הפך רשמית לזוגי.

ראובן עטר: "העונה לא הסתיימה". צפו בסיכום המשחק; הכירו את הצעירים הלוהטים של בני יהודה

עמית בן שושן כבש ראשון, קובי מויאל ולירוי צעירי הפכו וטוטו תמוז קבע שוויון כרבע שעה לסיום. באוויר עמד ריח של שער ניצחון אבל החמצות של זנדברג ו-ורד מנעו אותו. גיא לוזון יכול להיות גאה בחניכיו, הם הוכיחו רוח ספורטיבית ומקצוענות למופת. גם עטר לא צריך לכעוס יותר מדי, שחקניו באמת רצו אבל זו לא העונה שלהם, והאמת היא שידענו זאת כבר מקודם.

בית"ר עלתה מנומנמת מעט ובני יהודה ניצלה זאת על מנת להגיע לרחבה של קאלה, אבל חוסר ריכוז של גלבאן מנע מצב ממשי בדקות הפתיחה. המארחים יצאו מהשוק ובדקה ה-7 בן שושן ויצחקי החליפו מסירות והראשון מבין השניים בעט מ-12 מטרים החוצה. בדקה ה-17 יצחקי שוב ליהטט כמו במשחק מול הכח, הפעם זה נגמר עם בעיטה החוצה ולא עם בישול.

אחרי כמה מהלכי כדורגל יפים, שער היתרון נפל דווקא מטעות קשה בהגנה. בדקה ה-18 כדור ארוך שיצא מרחבת בית"ר הגיע לעמית בן שושן דווקא דרך ראשו של שחקן אורח. החלוץ שהיה בנבדל ניצל את העובדה ששחקן הגנה הוא זה שמסר לו ודהר לרחבה באין מפריע. בעיטה יפה מ-11 מטרים ואנחנו ב-0:1 לבית"ר.

האורחים ניסו לחזור ובדקה ה-35 עוז ראלי הגביה יפה לפדרו גלבאן שהמשיך ואילץ את קאלה להדוף לקרן. בדקה ה-39 קיבלנו את השוויון. פדרו גלבאן העלה כדור עונשין חד ומדויק לרחבה, כל שחקני בית"ר יצאו לנבדל חוץ מקוזוקין וקובי מויאל סיפק את הנגיעה המכריעה עם הראש - 1:1 בטדי.

בדקה ה-51 - מהפך! תמיר כחלון ניסה לפרוץ ברחבה, אבל הכדור נלקח ממנו והגיעו ללירוי צעירי שבעט מ-18 מטרים מבלי לעצור. הכדור פגע בשמואל קוזוקין והטעה את קאלה - 1:2 לבני יהודה. בדקה ה-56 האורחים היו קרובים לשלישי אבל קאלה ניפק הדיפה גדולה לבעיטה של כחלון מ-10 מטרים. עוד 8 דקות חלפו ושוב כחלון איתגר את קאלה עם בעיטה מתוך הרחבה ושוב השוער הדף מצוין.

בדקה ה-68 ברוכיאן השתחרר מצוין ושלח את עידן ורד, שמצדו ניער שחקן הגנה אחד ונכנס לרחבה, אבל הבעיטה הלכה החוצה.

בדקה ה-73 ראובן עטר שלח את טוטו תמוז למערכה על חשבון בן שושן, אחרי פחות מ-60 שניות החלוץ המחליף כבש. כדור שנכנס לרחבה מצד ימין עבר דרך ברוכיאן ויצחקי עד שהגיע לתמוז שבעט בסיבוב פנימה מ-7 מטרים - 2:2 בטדי.

בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, כריסטיאן אלבארס (ניר נחום 32), שמוליק קוזוקין, אריק בנאדו, אלירן דנין, דריו פרננדס, עידן טל (מיכאל זנדברג 57), אבירם ברוכיאן, עידן ורד, עמית בן שושן (טוטו תמוז 73), ברק יצחקי.

בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, מילאן מרטינוביץ', דין מורי, כפיר אדרי, קובי מויאל, לירוי צעירי (הרוויה קובאצ'ביץ' 79), אסי בלדוט, תמיר כחלון (תומר חמד 86), פדרו גלבאן, אלירן עטר (משה ביטון 70).

שופט: אלון יפת.