עידן טל לקראת בית"ר ירושלים מול בני יהודה: "נצטרך להמשיך במרדף"

עידן טל יודע שהפסד מול בני יהודה (שני, 20:50, ישיר בערוץ 10 ו-nana10) יוציא את בית"ר ירושלים ממרוץ האליפות. גרשון יעדר, בנאדו בספק

תקציר הוידאו באדיבות אתר ספורט 5 www.sport5.co.il

"הפסד יוציא אותנו מהמרוץ לאליפות", כך אמר היום (ראשון) עידן טל, קשרה של בית"ר ירושלים, לאתר ספורט 5 לקראת משחקה של הדאבליסטית מחר מול בני יהודה (20:50, ישיר בערוץ 10 וספורט nana10).

מאמן הקבוצה, ראובן עטר, יצטרך להתמודד עם בעיות במרכז ההגנה בעקבות חסרונו של שמעון גרשון החולה והעובדה שאריק בנאדו ישחק כשהוא אינו כשיר לגמרי וסובל מכאבי גב. בנאדו לא התאמן לאורך השבוע שעבר וחזר להתאמן רק אתמול. היום הוא עבר טיפולים לצד האימון המלא. גרשון, הסובל מסינוסיטיס חריף, שוכב בביתו כבר כמה ימים. דוד אמסלם יפתח במקומו.

"כמובן שהיינו שמחים אם הפועל תל אביב ומכבי חיפה היו מועדות אתמול, אבל אנחנו צריכים להמשיך בשלנו, אין לנו אופציה אחרת אלא לרדוף אחריהן", הודה טל לקראת משחקה הבית מול הכתומים. "אסור לנו לחשוב על זה עכשיו, אבל אנחנו יודעים שאיבדנו בבית נקודות שהיינו צריכים לקחת. זאת הייתה הבעיה שלנו".

"עכשיו אנחנו בתקופה טובה ואנחנו עדיין בתמונה גם בליגה וגם בגביע, אבל גם בני יהודה משחקים כדורגל מצוין אם לא את הכדורגל הכי טוב בליגה לאחרונה. אבל לא משנה היריבה, בצורה ששיחקנו נגד הכח - ואנחנו יכולים לעשות את זה מול כל יריבה - אנחנו צריכים לעשות לעצמנו חיים קלים. הכל יכול לקרות כמובן. מקסימום נדחה לשנה הבאה משחק לא טוב שלנו, כי השנה כבר אין לנו זמן לעוד אחד כזה", סיכם הקשר.