אלישע לוי: "נמצאים בקו עלייה"

מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי, מאמין שהקבוצה שלו משתפרת עם הזמן ושמח מהניצחון 0:3 על מ.ס אשדוד. יוסי מזרחי: "בושה איך ששיחקנו במחצית השנייה". צפו בסיכום המשחק

מאיה חסון ותומר לוי מאתר ספורט 5 מוסיפים (סטילס: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5):

האמת, זה היה די צפוי. מצד אחד מכבי חיפה אחרי תקופת בצורת. מן העבר השני מ.ס. אשדוד, קבוצה שידועה בחוסר יכולתה לתפקד מול קבוצות עם שם גדול. התוצאה בסיום, 0:3 לירוקים, התקבלה בהבנה יחסית בשני הצדדים. חיפה חוזרת למקום ה-1 אבל עדיין לא בורחת להפועל ת"א, אשדוד ממשיכה להתבסס במרכז הטבלה, שם תסיים את העונה.

מכבי חיפה הביסה את מ.ס אשדוד 0:3. צפו בתקציר המשחק

"אנחנו נמצאים בקו עלייה לאחרונה ורואים את זה", אמר המאמן המנצח, אלישע לוי. "הערב ניצחנו קבוצה כמו אשדוד וגם עצרנו אותה על אפס מצבים, זו היתה אבן דרך חשובה מאוד. אנחנו רוצים לבוא שקטים ולעשות את העבודה, כי בסוף הדברים תלויים בנו. ההבדל מהמשחק מול מכבי פ"ת היה שהיום ניצלנו מצבים. בטחון זה דבר חשוב, ואני מקווה שנמשיך במומנטום".

בחדר ההלבשה של הירוקים היתה שמחה גדולה מאוד, והרבה לחץ השתחרר. שלומי ארבייטמן, כובש השער הראשון, זכה למירב המחמאות לאחר ששבר בצורת לא קטנה. גם גוסטבו בוקולי, המצטיין במגרש, זכה לתשבוחות וכמוהו דקל קינן, שהפגין יכולת גבוהה והרשים את הסקאוטים של גנק, לוקרן וקלאב ברוז' שהיו ביציע. בקינן כבר התעניינה בעבר אנדרלכט הבלגית. גם בירם כיאל, למרות טראומת הנבחרת, הפגין יכולת טובה בעיקר בשלבים המאוחרים של המשחק.

על השיחה עם יעקב שחר אמר הקשר: "שוחחתי איתו והבנתי שאני ממשיך בקבוצה. תמיד אמרתי שיהיה בסדר ושאשאר פה, אני אוהב את הקבוצה ורוצה לסיים בחיפה את הקריירה".

יוסי מזרחי, מאמן אשדוד, נשמע מתוסכל בסיום. "זה לא משנה מי היתה היריבה", הוא אמר, "כי כמו ששיחקנו היינו מפסידים גם לבית שאן. בחצי הראשון עוד נתנו פייט, אבל שוב עשינו את הטעות התורנית בהגנה וספגנו. המחצית השניה היתה בושה וחרפה, שחקנים לא נתנו מעצמם, לא היתה חדוות משחק או שום דבר שדומה לכדורגל. במשחק הבא אני אסיק מסקנות, ברור ששחקנים שלא מתאמצים לא ישחקו. גם עם שחקני נוער אני יכול להשיג יותר".

דוד רביבו, שלא היה במיטבו, נשמע פחות או יותר אותו דבר: "בחצי הראשון ספגנו שער מנאיביות, טיפשות, תקראו לזה איך שאתם רוצים. במחצית השנייה לא היינו במשחק, אני לא חושב שיש מישהו שלא רצה לנצח אבל זה פשוט לא הלך. אני שומע יותר מדי שאומרים שאננו יכולים ללכת לים, וזה מצחיק אותי כי יש לנו על מה לשחק. אם לא נבין את זה נמצא את עצמנו בתחתית, וזה ממש לא יהיה מצחיק".