ראובן עטר: "הסיפור לא נגמר"

מאמן בית"ר ירושלים, ראובן עטר, לא מרים ידיים לאחר ההפסד של קבוצתו 1:0 למכבי נתניה. שלו מנשה: "מכבי נתניה תרוץ עד הסוף". צפו בסיכום המשחק ובתגובות

מוטי פשכצקי ומאיה חסון מאתר ספורט 5 מוסיפים:

אחרי שני הפסדים כואבים, הערב (ראשון) זה הגיע. מכבי נתניה גברה 0:1 על בית"ר ירושלים, התקרבה למרחק של 3 נקודות בלבד ממכבי חיפה ועל הדרך גם הרחיקה את האלופה למרחק של 6 נק'. שלו מנשה כבש את שער הניצחון בדקה ה-47, במה שפתח את המחצית הטובה ביותר של נתניה העונה.

למה נתניה לא באמת רצה לאליפות?

"היה לי כעס על מתיאוס שהסביר לי שהיו דברים שהוצאו מהקשרם", אמר כובש השער בסיום, "אנשים רעים ניסו לגרום למתחים בינינו אבל זה לא הצליח. אני חשוב שבסטנגה היינו מנצחים היום 0:20, אבל גם לא בסטנגה המשחק היה אמור להיגמר בהפרש גבוה. אנחנו בהחלט רצים חזק לאליפות".

"מבחינה אישית זו העונה הטובה ביותר שלי מאז שאני בבוגרים", הוסיף מנשה, "אני, כבחור מאמין, יודע שאם יגיע לי לקבל את הזימון לנבחרת אז יגיע. צריך לזכור שכבר שנתיים אנחנו מפסידים לבית"ר והגיע הזמן שנחזיר להם. היום פשוט התפוצצנו. זה מסוג המשחקים שכל דבר שאתה עושה הולך לך".

מאמן נתניה, לותר מתיאוס, הוסיף: "הראינו היום את האיכויות שלנו ושיחקנו כמו שאנחנו משחקים באימונים. אני מרוצה לא רק מהתוצאה, כי זה היה המשחק הטובה ביותר שלנו העונה. יש לנו עוד 9 משחקים, ואנחנו לא מפחדים מאף קבוצה". על רביד גזל, שקיבל זימון לנבחרת ישראל אבל פתח הערב על הספסל, אמר מתיאוס: "זה שמאמן לאומי מזמין אותו לנבחרת לא אומר שאני צריך לתת לו מתנות על הזימון. גזל עובד טוב, אבל היום העדפתי את אלמוג כהן". על איתי שכטר: "הוא עבד טוב בשבועיים האחרונים, ואמרתי לו שאם ימשיך ככה התוצאות יבואו".

אלמוג כהן הוסיף: "אני אוהב את ראובן עטר, והגיע הזמן אחרי שהם חוגגים לנו בפנים כל פעם שנחגוג גם להם. אנחנו רצים לאליפות, הוכחנו שאנחנו קבוצה מצוינות ויאמר הבטיח שאם נביא אליפות נטוס לאיביזה. לא הייתי שם ובא לי מאוד להיות".

בסיום המשחק נרשמה תקרית בין חבר הנהלת נתניה, איציק גניש, למיכאל זנדברג. גניש אמר לקשר בית"ר: "מי זיין את מי הפעם?", זאת בתגובה למה שאמר זנדברג לאחר המשחק הקודם בין הקבוצות. גניש אמר לאתר ספורט 5: "בסך הכל אמרתי למיכאל את מה שאוהדי נתניה חושבים".

ראובן עטר אמר בסיום: "יש עוד 9 מחזורים, הכל פתוח, יש לנו 2 משחקי בית רצופים וננסה להוציא את המקסימום. הגיע למכבי נתניה לנצח. אין ספק שמדובר בתחושה של פספוס בגלל התוצאות של השבת אבל יש עוד מספיק נקודות ואם אנחנו ניקח אותם מתישהו היריבות שלנו ימעדו. יש לנו שבועיים של פגרה להכין את עצמנו להמשך ולבוא להיות מוכנים גם לגביע וגם לליגה".

טברטקו קאלה: "6 נק' זה לא מעט אבל הכל אפשרי, היו חלקים בהם שיחקנו טוב במשחק הזה אבל לא הצלחנו להבקיע במצבים שלנו. נתניה עשתה גול אחד עם הרבה מזל. לא משנה שהייתה לי הופעה טובה, כל אחד יכול להיות איש המשחק אבל המטרה היא לנצח. עשיתי מה שאני צריך, ניסיתי שהכדורים לא ייכנסו לרשת. תמיד יש לי ביטחון, שוער בלי ביטחון לא יכול לשחק. אפשר לומר שקיבלתי כפה שירדתי לספסל אבל עבדתי קשה ואני שמח שחזרתי".

עידן טל אמר: "לא שיחקנו טוב, לא יזמנו ולא עשינו את מה שהיינו צריכים לעשות. פער של 6 נק' לא עוזר לאופטימיות אבל לא נפסיק להילחם כדי לנסות ולהשיג את המטרה. הגענו אחרי תקופה טובה אבל אנחנו חייבים לשפר את צורת המשחק והיום זה לא עבד".