ראובן עטר: "הקבוצה חזרה לשחק"

מאמן בית"ר ירושלים, ראובן עטר, מרגיש את השינוי לטובה לאחר הניצחון 1:2 על הפועל ת"א. גוטמן: "הפסדנו בגלל טעויות שלנו". צפו בסיכום המשחק

מאיה חסון ומוטי פשכצקי מאתר ספורט 5 מוסיפים (סטילס: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5):

בית"ר ירושלים ניצחה את הפועל ת"א 1:2 בטדי. צפו בתקציר המשחק

בית"ר ירושלים חגגה הערב (שני) יותר ממה שחוגגים אחרי ניצחון, גם אחד על הפועל ת"א. הדאבליסטית הצליחה להחזיר הרבה מהכבוד שאבד בבלומפילד ועל הדרך לצמצם פערים מהמקום השני והשלישי. לאחר הניצחון נכנס יו"ר הקבוצה, איציק קורנפיין, לחדר ההלבשה וביטל את הקנס שהוטל על השחקנים אחרי ה-4:0 בסיבוב הקודם.

משחקה הבא של בית"ר, מול מכבי נתניה, הוקדם ליום ראשון ב-20:50 על מנת לאפשר לשחקני הנבחרת בשתי הקבוצות שלושה ימי התאוששות לפני משחק הנבחרת מול יוון.

ראובן עטר אמר בסיום: "ההרגשה היא טובה של הקלה והמשכיות. זה ניצחון 8 ב-9 המשחקים האחרונים שלנו. היה ברור שהקהל רוצה ניצחון על הסיבוב הקודם חזרה. היה הרבה מתח גם אצל השחקנים והקהל ואני שמח שניצחנו".

"זה לא ניצחון רגיל, זה הרבה יותר מכך. 10 מחזורים זה המון עם 30 נקודות בקופה. אם נמשיך בממוצע של המשחקים והניצחונות שלנו במחזורים האחרונים שלנו, נוכל להיאבק חזק מול חיפה על האליפות. לא נבוא ונגיד שאנחנו נלחמים על האליפות, אבל זו המחשבות שלנו".

שמעון גרשון הוסיף: "אין ספק שמבחינתנו זה ניצחון מתוק מאוד. הבנו את חשיבות המשחק, אפשר היה לראות את השחקנים עולים עם אש בעיניים ואני שמח שבאנו מרוכזים ומפוקסים. יצאנו עם מה שרצינו, 3 נקודות". על ביטול הקנס: "אני עוד חייב ארוחה לקבוצה, אז החבר'ה מחכים. הקנס בוטל בצדק, הסיפור הזה מאחורינו".

על הפועל תל אביב עוברת תקופה חסרת מזל. שלושה שערים עצמיים בארבעה משחקים, פציעות של שני שחקני מפתח והיעלמות של עוד אחד ובנוסף לכל אלו, העניינים במגרש פשוט לא הולכים בכיוון שלה. ביום חמישי זו היתה ההכשלה האומללה של טופוזאקוב שסידרה לחיפה שוויון דרמטי, הפעם, ב-2:1 לבית"ר ראינו עצמי של קנדה, עוד הסטה שסידרה את השני של ברוכיאן ולא היה חסר הרבה שזה ייגמר גם עם הרחקה של אניימה.

יגאל אנטבי אמר בסיום: " למרות שלא היינו במשחק בחצי הראשון, קיבלנו שני גולים שלא היינו צריכים לקבל. הם לא הגיעו למצבים. בחצי השני היה טוב יותר, הבקענו ולצערנו זה לא הספיק. בית"ר חזרה למאבק ולא רצינו שזה יקרה. עכשיו ממשיכים הלאה. למרות שנאתכו, אבוטבול ויבואה הם שחקנים חשובים, להפועל יש סגל רחב ולכל שחקן יש מחליף, למרות זאת היינו צריכים לבוא לפה ולהוציא לפחות נקודה אחת".

שופט המשחק, מאיר לוי, התייחס לביטול הפנדל לבית"ר והכרטיס האדום לאניימה: "אני ראיתי מהזווית שלי עבירה של השוער. מה שלא ראיתי, זה שקודם הוא הגיע לכדור. הכל עניין של זוויות, עוזר השופט ראה את זה בצורה הכי טובה שיכולה להיות וזה תפקידו. את מאית השנייה שאניימה נוגע בכדור לא ראיתי. אני שמח בשבילו ובשביל איגוד השופטים שההחלטה הנכונה יצאה לאור. הכי חשוב שלא קיפחנו אף אחד".

יו"ר הוועדה המקצועית של איגוד השופטים, עמית קליין, חיזק את ההחלטה: "החלטה מצוינת של הקוון עבד אל עוברה ושינוי החלטה גדולה של מאיר לוי".