ראובן עטר: "חזרנו למאבקי הצמרת"

מאמן בית"ר ירושלים, ראובן עטר, יודע שבעקבות הניצחון 1:2 על מכבי נתניה וצמצום הפער ממכבי חיפה ל-5 נקודות אפשר להתחיל לחלום על אליפות. צפו בסיכום המשחק

מאיה חסון מאתר ספורט 5 מוסיפה:

בית"ר ירושלים חזרה הערב (שני) בקול תרועה למאבק האליפות עם ניצחון 1:2 על מכבי נתניה בטדי. עמית בן שושן וכריסטיאן אלבארס הפכו יתרון מוקדם של פרנסמן ביבאן ויצרו צמרת שנראית כך: מכבי חיפה 39. הפועל ת"א 38. מכבי נתניה 36. בית"ר ירושלים 34. זוהי הפעם השניה העונה שחניכיו של עטר מצליחים לנצח את אלו של מתיאוס למרות פיגור מוקדם.

"מברכים על החזרה לצמרת", אמר ראובן עטר בסיום, "אבל מבין ה-4 הראשונות אנחנו במצב הכי פחות טוב מבחינת הנקודות, לפחות אנחנו במומנטום טוב. ניצחנו קבוצה טובה. שיחקנו נכון ושמנו דגש על מרכז השדה ונעלנו אותו. זה יצר יתרון".

"החבר'ה נלחמו ואני מרוצה. יש לנו קבוצה איכותית, אני לא רוצה להעמיט ולזלזל בקבוצות האחרות, כולן ראויות ונמצאות שם בזכות. ההרגשה טובה. הקהל התגעגע למשחקים האלה, רצינו לשמור על המרקם החברתי ולשמור על התדמית וזה השתלם. זה מוכיח שהדרך שלנו השתלמה ואנחנו מרוצים שהגענו למצב שבו אנחנו נמצאים".

שמעון גרשון הוסיף: "אנחנו יודעים טוב מאוד מה המיקום שלנו, אבל כמו שאמרנו לפני המשחק הזה נתקדם צעד צעד. הניסיון שלנו העונה מוכיח שזאת הדרך הנכונה. אנחנו רואים שהכל פתוח, צריך לחכות ולראות איך זה יתפתח. אין ספק שיש לנו שחקנים עם ניסיון שהביאו בשנתיים האחרונות תארים, וכמו שאמרתי אנחנו רוצים להמשיך צעד צעד ולחשוב רק על המשחק הבא".

לותר מתיאוס סיכם את המשחק בדרכו הייחודית: "נתנו לבית"ר מתנות, הגול הראשון היה המנה העיקרית והשני היה הקינוח. החזרנו אותם למאבק על האליפות".