ראובן עטר: "ביישנו את המועדון"

מאמן בית"ר ירושלים, ראובן עטר, מבין גם הוא שהתבוסה להפועל תל אביב 4:0 היא יום שחור בהסטוריה של הקבוצה. צפו בסיכום המשחק ובתגובות

מאיה חסון ומוטי פשכצקי מאתר ספורט 5 מוסיפים (סטילס: שרון בוקוב):

הפועל ת"א הביסה את בית"ר ירושלים 0:4. צפו בתקציר המשחק

אנחנו ידענו שתהיה חגיגת כדורגל באדום. משחק השבת

הפנים בסיום אמרו הכל. יותר מהאכזבה מה-4:0 להפועל ת"א, שחקני בית"ר ירושלים הגיעו הערב (שני) להכרה. הסיפור נגמר. תם עידן הכסף הגדול, הסגל המפואר, הנצחונות והתארים. לפחות עד שיגיע מישהו שייקח את הקבוצה מידי ארקדי גאידמק. האלופה, ששחררה בינואר את דרק בואטנג, משה אוחיון ויואב זיו, הושפלה בבלומפילד. פתאום, הסגל כבר לא כזה נוצץ, השחקנים יודעים שבעונה הבאה בכל מקרה יקצצו להם במשכורת או ימכרו אותם, וכל המערכת פשוט לא מתפקדת. מסכן ראובן עטר. הוא רצה, הימר על הרכב סופר התקפי ונכשל. אשמתו או לא, זה לא ממש משנה. בית"ר ירושלים לא תהיה אלופה העונה בכל מקרה.

שחקני בית"ר והצוות המקצועי נשארו דקות ארוכות בחדר ההלבשה. הראשון לצאת היה היו"ר איציק קורנפיין, שסירב להגיב. אחריו הגיע המאמן ראובן עטר, שאמר: "ביישנו את המועדון היום, אני והשחקנים. עלינו בהרכב התקפי מאוד וניסינו ליזום, אבל זה לא הצליח". בסיום המשחק אירעו מספר תקריות אלימות בין מחנות האוהדים. 60 אוהדים נעצרו, 45 מתוכם עוכבו ו-15 יבלו את הלילה במעצר. מתוך העצורים, 50 הינם אוהדי בית"ר י-ם.

"התחלנו את המשחק טוב. ידענו איך הם באים לשחק ונערכנו בהתאם", הסביר אלי גוטמן את התצוגה המשכנעת של חניכיו. "ידענו שאם פרננדס ישחק לבד כקשר אחורי הוא לא יוכל להתמודד לבד עם כניסה לאמצע של יבואה ולוז. בחצי אמרתי לשחקנים: 'אם אני עכשיו המאמן של בית"ר אני הולך לשחק על כל הקופה. אתם צריכים לשלוט בקצב'. בגול השלישי הם כבר עזבו את המשחק".

לקראת הדרבי מול מכבי ת"א בגביע המדינה ביום שני, אמר גוטמן: "דרבי זה דרבי, עם כל הקלישאות שאנחנו מכירים. אנחנו שמחים ממה שהקבוצה הציגה. מחר נעשה אימון התאוששות, ניתן לשחקנים חופש יום אחד ואחר כך חוזרים לעניינים".