אבי נמני: "הגיע לנו לנצח"

לא ברור למה, אבל אבי נמני יצא מרוצה מהיכולת של קבוצתו בתיקו 1:1 עם מכבי חיפה. אלישע לוי: "לא חושב שאנחנו צריכים להיות מרוצים". צפו בסיכום המשחק ובתגובות

שירלי בר דיין ותומר לוי מאתר ספורט 5 מוסיפים:

מכבי תל אביב שוב נזקקה למאור בוזגלו כדי לחלץ אותה מבור. הקשר כבש את שערו השישי העונה בדקה ה-83 של המשחק מול מכבי חיפה וסידר 1:1 בבלומפילד.

כך נמני יציל את מכבי ת"א

"אחרי מחצית ראשונה טובה של חיפה עשינו כמה שנויים", אמר אבי נמני בסיום, "המחצית השניה היתה הכי טובה שלנו העונה וגם הגיע לנו לנצח". "אני מאוד מרוצה מהיכולת. אני לא חושב שיש אוהד שלא נהנה. יש לנו תכנית לטווח ארוך וסבלנות. גם אם נשלם מחיר על חוסר ניסיון, נשלים עם זה. בינתיים זה רץ טוב ואנחנו מסתכלים קדימה"

שבע דקות. זה כל מה שהפריד בין מכבי חיפה לפער מבטיח של 6 ו-7 נקודות ממכבי נתניה והפועל ת"א בהתאמה. רק שאז הגיע מאור בוזגלו, האקס המיתולוגי אם תרצו, כבש שער נפלא וסידר למכבי ת"א 1:1 בבלומפילד. שער מוקדם של גוסטבו בוקולי (30) לא הספיק. פספוס.

"ידענו שמכבי ת"א תבוא מחוזקת למחצית השניה", סיכם גוסטבו בוקולי, "נתנו להם לחזור וחבל שספגנו שער". על הפציעה, שגרמה להחלפתו לקראת הסיום: "קיבלתי מכה בדקה ה-70, היה לי קשה להמשיך, אבל עכשיו אני מרגיש יותר טוב ומקווה שיהיה בסדר".