ליגת העל: מכבי חיפה ומכבי תל אביב נפרדו בתיקו 1:1 בבלומפילד

מאור בוזגלו לא השתלב במכבי חיפה, והיום הוא סגר איתה את החשבון כשכבש את השיוויון 1:1 של מכבי תל אביב בבלומפילד, שמחזיר את כל האויר לצמרת. צפו בתקציר

תקציר וסטילס באדיבות אתר ספורט 5 וניר בוקסנבאום.

משחקים כאלו מספקים לגיטימציה לקלישאות. מכבי תל אביב סיימה הערב (שני) בתיקו 1:1 מול מכבי חיפה בבלומפילד, במשחק שבאמת היה צריך להסתיים בניצחון של האורחים. גוסטבו בוקולי כבש ראשון בדקה ה-30, לפניו ואחריו היו עוד כמה וכמה הזדמנויות שהוחמצו ובמחצית השניה, הצהובים חזרו אט אט לתמונה ובסיום הגיע גם השוויון היפה כשלעצמו של מאור בוזגלו (83).

השבת של הלוזונים. סיכום המחזור בליגת העל

כעת מכבי נתניה והפועל ת"א שאיבדו נקודות יכולות להרגיש קצת יותר טוב עם עצמן כי הפער בפסגה עומד רק על 4 ו-5 נקודות בהתאמה, מכבי תל אביב יכולה להרגיש יותר טוב עם עצמה בעיקר בזכות הנקודה והבכורה הדי מוצלחת של סקוט סילי ומכבי חיפה כנראה תרגיש רע עם עצמה, אבל גם לה אין יותר מדי על מה. בכל זאת, היא עדיין במקום הראשון.

כמה טיפים לצהובים, שרוצים להיות קצת יותר שחר ופחות גאידמק

מכבי ת"א פתחה את המשחק בצורה קצת יותר עירנית והחזיקה בכדור, אך מבלי ליצור התקפה ממשית בדקות הראשונות. בדקה ה-8 יובל שפונגין מצא את עצמו בודד באגף ימין והגביה טוב, דקל קינן הקדים את יוסי שבחון. דקה לאחר מכן מכבי חיפה נזכרה להופיע עם עמרי אפק, שהרים נפלא מצד ימין. ליאור רפאלוב הגיע ונגח טוב, אבל יבריץ' הוציא מהחיבורים.

אבי נמני: "הגיע לנו לנצח". צפו בסיכום המשחק ובתגובות

בדקה ה-14 פאנטני ניסה כדור עומק לעברו של שלומי ארבייטמן, אבל אבי יחיאל הגיע קודם. במבט מאוחר יותר ניתן היה לראות שהבלם השתמש בידו ברחבה, אבל אסף קינן לא ראה ופנדל לא נשרק. ההזדמנות הגדולה ביותר של האורחים הגיעה כמה דקות לאחר מכן כאשר שלומי ארבייטמן השתלט על כדור ברחבה ובעט לקורה של יבריץ'. בדקה ה-30 זה גם נכנס. קרן מצד שמאל נהדפה רע מאוד על ידי ההגנה התל אביבית וגוסטבו בוקולי, בהתאם לתיפקודו כקשר אחורי, הגיח ובלי לעצור שיגר בעיטה חזקה בחצי גובה. ליבריץ' לא היה שום סיכוי - 0:1 למכבי חיפה.

בתחילת המחצית השניה נמני הבין שזה לא יכול להימשך כך ושלח פנימה את חיים מגרלשווילי ודור מלול על חשבון מתן לוטטי ומשה מישאלוב. הניסיון הראשון של הרכש מהולנד הגיע בדקה ה-60 עם בעיטה מ-25 מטרים שדוידוביץ' קלט בקלות. בדקה ה-67 סקוט סילי נשלח להופעת הבכורה שלו במדים הצהובים במקום יוסי שבחון.

דקה אחרי החילוף הגיעה ההזדמנות הטובה ביותר של מכבי ת"א כאשר מאיוקה נשלח מצויין לרחבה, אבל דוידוביץ' הגיב בעירנות, יצא והדף לקרן. בדקה ה-76 זה שוב היה מאיוקה, הפעם עם בעיטה מ-23 מטרים שהחמיצה את הקורה רק במעט. בדקה ה-83 הגיע השוויון משום מקום. סקוט סילי הראה ניצוצות כשהזין את מאור בוזגלו במסירת עקב יפה והשחקן שכבר חצי עונה מחזיק את מכבי בחיים התקדם חמישה מטרים ושיגר בעיטה סופר מדויקת מ-19 מטרים וקורה של דוידוביץ' ופנימה - 1:1 בבלומפילד.

מכבי תל אביב: דראגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, ליאור ז'אן, אבי יחיאל, אורי שטרית, דולי ג'ונסון, משה מישאלוב (חיים מגרלשווילי 46), מתן לוטטי (דור מלול 46), יוסי שבחון (סקוט סילי 67), מאור בוזגלו, עמנואל מאיוקה.

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', עמרי אפק, ליאוניד קרופניק, דקל קינן, פיטר מסיללה, ג'ון קולמה, גוסטבו בוקולי (אייל גולסה 81), שלומי ארבייטמן (בירם כיאל 66), ליאור רפאלוב (מוחמד גדיר 85), יניב קטן, פאנטני.