אלי גוטמן: "משחק גרמני לא היה פה"

גם מאמן הפועל ת"א, אלי גוטמן, יודע שההגנות לא הצטיינו במשחק הניצחון של קבוצתו 1:2 על מכבי נתניה: "אליפות? נדבר בסיום הסיבוב השני". צפו בסיכום ובתגובות

מוטי פשכצקי מאתר ספורט 5 מוסיף:

הפועל תל אביב חזק מאוד בעניינים. הקבוצה של אלי גוטמן ניצחה הערב (שני) את יריבתה לקרב על המקום השני, מכבי נתניה 1:2 ובניגוד לכל ההערכות המוקדמות, עשתה את זה עם משחק התקפי ויפה שהיה בו הכול.

הפועל ת"א ניצחה את מכבי נתניה 1:2. צפו בתקציר המשחק

"היה הכל חוץ ממשחק גרמני, הטקטיטקה ממש לא באה לידי ביטוי", אמר בסיום מאמן האדומים אלי גוטמן. "פתחנו את המחצית השניה כמו שצריך ואחרי שיבואה הבקיע הייתה התחושה שהגיע לנו הניצחון".

"הפועל ת"א נמצאת בתהליך נכון של התקדמות ואני עדיין מנסה לחפש את השילוב", הוסיף גוטמן. "בבוקר נעשה אימון התאוששות. מבין אלה שכשירים, ניתן להכי טובים לשחק בדרבי כדי לעשות את המקסימום ולעלות לשלב הבא".

לותר מתיאוס, מאמן מכבי נתניה הורחק הערב (שני) במפגש הצמרת מול הפועל תל אביב וצפוי לספוג עונש השעיה משלושה משחקים נוספים, בגין עונש על תנאי אותו הוא גורר. הגרמני אמר בסיום: "זה מביך, יש חוקים שונים למאמנים זרים ולמאמנים ישראלים".

מנהל מכבי נתניה, גדי חן, מתח ביקורת חריפה בסיום על השופט אלי חכמון: "אני כועס על כמה דברים. הגענו למצבים אני כועס על ההתנהלות של השופט, אני לא מבין למה מתיאוס הורחק. אני מקווה שהוא לא ייענש, זה לא מריח טוב. יש לנו את בעל הבית הכי טוב, יש תחושה שקל לדפוק את מכבי נתניה. אנחנו מועדון חזק ונתגבר על זה. מתיאוס הורחק כנראה בגלל גזענות. יש איפה ואיפה, אחרת אבוקסיס היה אמור להיות מורחק".

כזכור, מתיאוס כבר עמד לדין בעבר על העלבת שופט ובית הדין המשמעתי גזר עליו עונש הרחקה על תנאי ל-3 משחקים ללא שיקול דעת. הפעם נשלח מתיאוס ליציע על ידי השופט אלי חכמון, לאחר שגער בו עקב הרחקת תיירי טזאמטה.

"השופט היה בושה וחרפה", הוסיף חן. "הוא חיפש את נתניה מההתחלה ועד הסוף. זה התחיל עם הערה על התלבושת של לירן שטראובר, והמשיך בשריקות במשחק. בושה וחרפה מה שעושים בארץ ללותר מתיאוס. לא יכול להיות שיוסי אבוקסיס יבלבל את המוח לשופט כל המשחק, ומתיאוס יורחק כי הוא קם פעם אחת מהספסל. לאנשים כנראה מפריע שמכבי נתניה בצמרת. אבל נתניה תגיע ליעדים שלה ותמשיך להיות בצמרת".

בכיר באיגוד השופטים: "המשחק היה גדול עליו, יבואה היה צריך לקבל גם צהוב שני". גם המשקיף יוסף בנישתי והמבקר יצחק יחבס לא התרשמו משיפוטו.

שלו מנשה: "מי שאמר שירקתי או קיללתי את אוהדי הפועל, זה לא נכון. שני החברים הכי טובים שלי הם אוהדי הפועל ומי שמכיר אותי יודע שאני לא מתנהג ככה. לא היה לי לאן לרוץ, אז רצתי לשם כי כל האצטדיון הוא הפועל. ההחמצה של שכטר זאת החמצה שלא רואים כל יום וגם אני יכולתי להחטיא. הוא שחקן מצוין והוא ייתן לנו הרבה גולים. אם היינו מנצחים, לא הייתי אומר שאנחנו אלופים. גם עכשיו אני אומר שעדיין לא נגמר כלום, יש עוד הרבה זמן. אני חושב שזה היה משחק הכי טוב שלנו. יש כאלה שיסכימו ויש כאלה שלא".