שלו מנשה: "היכולת הזאת לא תספיק לאליפות"

כובש שער הניצחון מול מכבי ת"א, שלו מנשה, יודע שהיכולת של מכבי נתניה בניצחון 0:1 לא תספיק. אבי נמני סירב להתראיין. צפו בסיכום המשחק ובתגובות

שירלי בר דיין מאתר ספורט 5 מוסיפה:

שבעה מחזורים, 5 שערי זכות, אפס נצחונות. מכבי ת"א לא במשבר, היא פשוט קבוצה לא טובה. השינוי במבנה הליגות אמנם הוריד לצהובים את כאב הראש של מאבקי הירידה, אבל אחרי הניצחון של הכח עמידר ר"ג, וה-1:0 של הצהובים הערב (שני) למכבי נתניה, האמת היא ששום דבר כבר לא ממש בטוח.

מכבי נתניה ניצחה את מכבי ת"א 0:1. צפו בתקציר המשחק

בסיום המשחק חדר ההלבשה הצהוב נאטם לחלוטין והמאמן הצהוב סירב להתראיין, בין השאר בגלל הראיון עם יאניק קמנאן שפורסם כאן. על היריבה הוא סינן, בדרכו למנהרה: "אלה במקום השני? בושה וחרפה". גורמים בקבוצה אמרו: "אנחנו לא יודעים מה לעשות ואיך להתמודד עם המצב".

בצד השני, באופן טבעי, העניינים היו מעט יותר אופטימיים. השחקנים חגגו בסיום בחדר ההלבשה, כשגם המאמן הגרמני מצטרף למחרוזת השירים המזרחיים של שחקניו. עם התקשורת, לעומת זאת, מתיאוס סירב לשתף פעולה.

כובש השער שלו מנשה אמר: "אליפות זה עוד רחוק, הליגה מסתיימת רק במאי. בחצי הראשון שיחקנו טוב מאוד, בשני הייתה לנו בעיה. פה בבית, אנחנו לא יודעים פשוט לדרוס כדי לקחת את הנקודות. לקהל שלנו מגיע יותר, זו לא יכולת של קבוצה שרצה לאליפות".

לירן שטראובר הוסיף: "היה חשוב לנו לא לספוג שער ולהחזיר את כוח ההרתעה שלנו בבית. לנצח את מכבי בבית זה לא פשוט. רצינו להגיע מוכנים לקראת שבוע הבא מול הפועל ת"א".