ליגת העל: מכבי נתניה ניצחה את מכבי תל אביב 0:1

מכבי נתניה ולותר מתיאוס ממשיכים להיאבק על האליפות, לאחר 0:1 קטן משער של שלו מנשה בדקה ה-20. מכבי תל אביב נמצאת עדיין בפגרה. צפו בתקציר המשחק

התקציר באדיבות אתר ספורט 5

מה יהיה? אוהדי מכבי תל אביב כבר לא זוכרים מתי הקבוצה שלהם ניצחה בליגה. הערב (שני) חניכיו של אבי נמני סגרו משחק שביעי ללא ניצחון עם 1:0 מול מכבי נתניה בקופסא. במשך 90 דקות תמימות הצהובים לא הגיעו למצב אחד זולת משקוף של מתן לוטטי הצעיר (שהורחק שלא בצדק בדקה ה-89) וכמו שקורה בדרך כלל, ההגנה שלהם סיפקה טעות קריטית אחת שאיפשרה לשלו מנשה לכבוש את החמישי שלו העונה ולהכריע את המשחק בדקה ה-20. אם כל זה לא מספיק, גם גיז'רמו ישראלביץ' נפצע.

כשליגת העל יצאה לפגרה, חילקנו ציונים לכל קבוצה

שלו מנשה: "יכולת כזאת לא תספיק לאליפות". צפו בסיכום ובתגובות

כעת הקבוצה של מתיאוס, שהציגה לראווה את נקוסי סיאבונגה (רע), אבי כנפו (רע) וראובן עובד (די בסדר בדקות שניתנו לו) רחוקה רק נקודה ממכבי חיפה ופתחה פער בן שלוש נקודות על הפועל ת"א, אותה תפגוש במחזור הבא. הצהובים? נטולי יברויאן, חדד, קמנאן, עם אסוס שאיננו פקטור ויכול להיות שגם בלי ישראלביץ', קשה לראות מי יוציא אותם מהבוץ וכאשר בני סכנין והמקום שמוביל למבחנים רחוקים רק 2 נקודות, העניינים נראים מאוד רציניים פתאום.

רבע השעה הראשונה עברה על מי מנוחות, כמו בשאר המשחקים במחזור. החזרה מהפגרה בת החודש עושה את שלה. בדקה ה-20 הגיע הראשון. יובל שפונגין הרחיק כדור לא קשה היישר לרגליו של תיירי טזמאטה, שזיהה יפה את שלו מנשה הבלתי מכוסה והאחרון בעט שטוח וטוב מ-9 מטרים - 0:1 למכבי נתניה.

בדקה ה-27 אבי כנפו נשלח להופעת הבכורה שלו בנתניה קצת מוקדם ממה שציפה אחרי שאלמוג כהן נפצע והוחלף. על סף המחצית גיז'רמו ישראלביץ' נפצע ובדקה ה-46 מתן לוטטי הצעיר נכנס במקומו. בדקה ה-50 בן ה-18 כמעט והותיר חותם עם עצירת כדור טובה ובעיטה שהיתה מעט גבוהה מדי.

בדקה ה-63 הגנת מכבי כמעט והביכה את עצמה פעם נוספת, אך יבריץ' הדף נגיחה של אחד משחקניו לקרן. דקה לאחרן מכן פרנסמן נשלח לכדור עומק והשוער האורח ניסה להרחיק ופגע בו, אבל יחיאל התעשת והרחיק לפני שהשני הגיע. עוד דקה חלפה ודור מלול ניסה בעיטה מתוחכמת מ-20 מטרים אך הכדור היה גבוה מדי.

בדקה ה-68 עוד רכש נתייתי, ראובן עובד, קיבל את הצ'אנס להופעת הבכורה שלו על חשבון סיאבונגה. בדקה ה-70 מאיוקה נשלח לכדור עומק והגיע לפני חרמון, אך הבעיטה שלו הלכה שמאלה מדי. בדקה ה-80 מכבי הגיעה קרוב מאוד לשוויון אחרי שכדור חופשי מצד ימין הורחק רע ומתן לוטטי הפציץ את המשקוף מ-8 מטרים.

בדקה ה-89 ימפולסקי יצא למתפרצת ולוטטי הצעיר קיצץ אותו מאחור. קינן כנראה חשב שהוא האחרון בדרך לשער ושלף כרטיס אדום.

מכבי נתניה: לירן שטראובר; קלמי סבן, ביבאן פרנסמן, לואיס מרין, גולן חרמון, דדי בן דיין; רביד גזל, שלו מנשה, אלמוג כהן (אבי כנפו 27, דלה ימפולסקי 87), נקוסי סיאבונגה (ראובן עובד 68); תיירי טזמאטה.

מכבי ת"א: דרגוסלאב יבריץ'; יובל שפונגין, ליאור ז'אן, אבי יחיאל, אורי שטרית; גיז'רמו ישראלביץ' (מתן לוטטי 46, הורחק 89) דולי ג'ונסון, דור מלול, יוסי שבחון (ציון צמח 75), מאור בוזגלו; עמנואל מאיוקה.

שפט: אסף קינן