ראובן עטר: "יהיו שינויים בסגל"

מאמן בית"ר ירושלים, ראובן עטר, מתכנן לרענן את הסגל בפגרה ומרגיש מאוכזב מה-0:0 מול מכבי חיפה. יניב קטן: "אנחנו במצב טוב". צפו בסיכום המשחק ובתגובות מהמגרש

תומר לוי ומאיה חסון מאתר ספורט 5 מוסיפים:

מכבי חיפה ובית"ר ירושלים הצליחו לנפק רק 0:0 הערב (שני) ביניהן במשחק שלא ממש הותיר רושם לטווח ארוך על הזיכרון. לאחר סיום המשחק נשמע פיצוץ גדול מחוץ לאצטדיון שמקורו ברימון הלם שפוצץ. לא היו נפגעים ואוהד בית"ר נעצר. סה"כ נעצרו שישה אוהדים במהלך המשחק כולו.

מכבי חיפה ובית"ר ירושלים נפרדו בתיקו 0:0. צפו בתקציר המשחק

ראובן עטר אמר בסיום: "אנחנו יוצאים לפגרה בה יקרו דברים ויהיו שינויים. אני ואיציק נשב ונראה מה אפשר לעשות. שנעשה את השינויים נהיה יותר חכמים. כנראה שבואטנג לא ימשיך, זה יפנה לנו מקומות לשני שחקנים זרים. יכול להיות שאחד יהיה בהתקפה והשני בקישור. בתקופה כזו קל להגיד שרוצים שחקנים, אבל מעט מאוד מתפנים".

גורם בבית"ר התייחס לעסקת מכירתו של דרק בואטנג, שהמריא לחופשת מולדת: "בואטנג צריך לחתום על החוזה עם קלן והעסקה תיסגר מבחינתנו". שחרור הקשר אמור להכניס למועדון 200 אלף יורו ובנוסף, לחסוך כחצי מיליון יורו בשכר עד תום העונה.

שמעון גרשון סיכם את המשחק: "היינו צריכים לנצח. רצינו לנצח גם כשחיפה שלטה. היינו צריכים לצאת מהמגרש עם 3 נקודות. הם בפורמה טובה, אבל הצלחנו להעמיד אותם על מינימום מצבים. חזרתי מפציעה ארוכה, הרגשתי טוב וזה מעודד".

בצד השני, אלישע לוי ראה את החיובי: "אף אחד לא אוהב לראות 0:0, נהננו מנחישות והקרבה. חבל שלא היו שערים. הם הקשו עלינו מאוד, היה קשה להגיע להזדמנויות וגם להם לא היו. למרות זאת, היה משחק מרתק. נשב עם הבעלים וננסה לחזק נקודתית בפגרה".

יניב קטן הוסיף: "יכול להיות שחסר משהו, אבל עושים את מקסימום בכל משחק. יכול להיות שאנחנו צריכים להבקיע יותר, אבל כרגע המצב טוב. מקווים להשתפר".