ליגת העל: מכבי חיפה ובית"ר ירושלים נפרדו בתיקו 0:0

מכבי חיפה ובית"ר ירושלים הגיעו לקרית אליעזר כדי לדפוק כרטיס וללכת הביתה וסיימו עם 0:0 ללא שערים ועם בשורה אחת: מזל שיוצאים לפגרה. צפו בתקציר המשחק

התקציר באדיבות אתר ספורט 5

מכבי חיפה ובית"ר ירושלים שלחו אותנו לפגרה במצב רוח לא משהו. שתי הבכירות נפרדו ב-0:0 די בינוני בקרית אליעזר ו-וידאו שיעבור קצת זמן עד שנתגעגע לליגה שלנו. הפער ביניהן נותן על 11 נקודות מה שלפחות נותן לאלופה, שהיתה מעט יותר טובה, תקווה לצמצם את הפער בצמרת ביום מן הימים.

עטר: "יהיו שינויים בסגל". צפו בסיכום המשחק ובתגובות

בדקה הרביעית יצאה בית"ר להתקפה מהירה. יצחקי הקפיץ מעל קרופניק, השתלט על הכדור ומצא את בן שושן, שבעט לגופו של אדרי. השוער שמט את הכדור אבל השתלט עליו בזריזות ומנע מבוכה. עוד פעולה טובה של יצחקי חמש דקות לאחר מכן הסתיימה בבעיטה שלו מתוך הרחבה, אבל הכדור האיטי התגלגל ליד הקורה והחוצה.

בית"ר המשיכה להראות טוב יותר. בדקה ה-17 יצחקי התרומם לכדור רוחב, לא הצליח לנגוח ופגע בכדור בידו ללא התערבות השופט. הוא השתלט על הכדור ומקרוב בעט, אבל אדרי יצא טוב. הריבאונד התגלגל החוצה.

ברבע השעה האחרונה של המחצית חיפה החלה לשלוט בנעשה במגרש ולהגיע למצבים בתוך רחבת האלופה. בדקה ה-40 הכניס קטן כדור עומק מסובב מרהיב, בחצי גובה עם החלק החיצוני של הנעל, אבל פאנטיני בזבז את ההזדמנות.

בדקה ה-55 עידן טל ירה כדור חופשי חזק מ-25 מטרים, אדרי השמיט אבל אף נציג של האלופה לא היה שם כדי לנצל. דקה לאחר מכן עמית בן שושן הגביה מפלא מימיון, אבל שוב, אף נציג של האלופה לא היה שם כדי לנצל.

בדקה ה-63 בן שושן ניצל טעות בהגנת המארחים ופרץ לרחבה. הבעיטה שלו מ-13 מטרים היתה לא רעה, אבל אדרי השתטח נהדר והוציא לקרן, שגם אותה הוא הדף, וגם את בעיטת ההמשך של פרננדס. את הבעיטה הבאה של קוזוקין הוא לא היה צריך, היא הלכה החוצה. בדקה ה-75 דריו פרננדס ירה פצצה מ-30 מטרים בכדור חופשי ואמיר אדרי הדף רע, אבל ההגנה שלו היתה עירנית יותר מהאופוזיציה.

מכבי חיפה: אמיר אדרי, אייל משומר, שי מימון, ליאוניד קרופניק, פיטר מסיללה, ג'ון קולמה, בירם כיאל, ליאור רפאלוב (שלומי ארבייטמן 62), אייל גולסה, יניב קטן, פאנטיני.

בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, שמואל קוזוקין, שמעון גרשון, אריק בנאדו, יואב זיו, דריו פרננדס, אבירם ברוכיאן, עידן טל, מיכאל זנדברג, ברק יצחקי, עמית בן שושן.

שופטים: אסף קינן (ראשי), רן לייכט, עוזי בסון (קוונים), חיים יעקב (רביעי).