בקבוקי תבערה וכתובות נאצה בגנות מכבי חיפה התגלו במתחם קצף

אנשי מכבי חיפה שהגיעו הבוקר (ראשון) למתחם האימונים של הקבוצה בקצף גילו לתדהמתם כתובות נאצה בגנות המועדון ו-7 בקבוקי תבערה קטנים שגרמו לנזק במתחם

כתובות נאצה נגד מכבי חיפה ואוהדיה נתגלו הבוקר (ראשון) במתחם האימונים של הקבוצה בקצף. במקום נתגלו גם 7 בקבוקי תבערה קטנים, שגרמו לנזק קל במתחם, שלא היה מאויש בעת הפריצה למקום.

חברי המועדון שהגיעו בבוקר ראו את כתובות הגרפיטי ומיהרו להזמין את ראשי הקבוצה ואת המשטרה למקום. תלונה רשמית כבר הוגשה ואנשי המשק עמלו למחוק את הכתובות מהקירות.

בין הכתובות: "בית"ר היא האלופה הגאה", "נשרוף את יציע ג'", "נשרוף את הקופים הירוקים", "נשחט אתכם". גם סמל של בית"ר ירושלים צויר על אחד הקירות. אנשי המשק של הקבוצה מסרו כי טרקטור שעומד במקום דרך קבע ניזוק.

בחיפה לא ממהרים להאשים את אוהדי בית"ר ירושלים כדי לא לחמם את האווירה לקראת המשחק המותח מחר ולא פוסלים את האפשרות כי לא מדובר דווקא באוהד של האלופה, אלא באוהדים של קבוצה אחרת שביקשו ללבות את האלימות.

מנכ"ל מכבי חיפה איתמר צ'יז'יק אמר לאתר ספורט 5: "מדובר באקט אלים ומסוכן, צריך לזכור שמתאמנים פה ילדים ובני נוער. אנחנו מגנים בתוקף כל מעשה אלימות".

גורם בקבוצה הוסיף: "אומנם מדובר בנזק כלכלי לא קל, אבל צריך לזכור שרוב הקהל של חיפה ושל בית"ר אוהב כדורגל ומכבד את היריבה".