אלישע לוי: "אין לנו על מה להתנצל"

מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי, מודע ליכולת הרעה של מכבי חיפה אבל מבהיר: "אם נמשיך ככה, הפער יגדל". מאמן בני יהודה, גיא לוזון: "באנו להכריע את המשחק". צפו בסיכום המשחק ובתגובות

שירלי בר דיין ותומר לוי מאתר ספורט 5 מוסיפים:

מכבי חיפה לא מציגה כדורגל גדול מאז תחילת העונה וגם הערב (שני) ב-0:1 על בני יהודה (קטן, 28) לא ראינו יותר מדי מהירוקים, אבל בשורה התחתונה, אלישע לוי יכול לשחרר חיוך גדול. הפער שלו מהשניה בטבלה, מכבי נתניה, עומד על 4 נקודות ובשבוע הבא מחכה לו מפגש ביתי מול בית"ר ירושלים, שרחוקה כבר 11 נקודות מהעמדה אותה היא איישה בסיום שתי העונות האחרונות.

מכבי חיפה ניצחה את בני יהודה 0:1. צפו בתקציר המשחק

אלישע לוי לא חש צורך להתנצל על היכולת שהציגו חניכיו בבלומפילד: "אנחנו עובדים קשה ולקחנו את הנקודות. אין לנו על מה להתנצל. תמיד ננסה להראות טוב יותר. גם היום החילופים שלנו היו התקפיים. לא שיחקנו טוב, לא היו הרבה הזדמנויות, אבל נאבקנו והתגוננו כמו שצריך".

"אלו נקודות מאוד חשובות", הוסיף המאמן, "אנחנו מתמודדים על האליפות. חשוב שנתמקד באיך לשפר את רמת המשחק, גם אם לוקחים את הנקודות. כל ניצחון מקדם ומקרב אותנו. מקווה שהפצועים יחזרו בשבוע הבא לבית"ר ואם לא, יש מחליפים".

בסיום המשחק נכנס נשיא המועדון, יענקל'ה שחר לחדר ההלבשה ואמר לשוער אמיר אדרי: "היית מצויין, אני מרוצה ממך". מתברר שאדרי כמעט ולא עלה לשחק לאחר שנפגע בקרסול אתמול וסבל מכאבים חזקים. רק לאחר שקיבל שתי זריקות עלה השוער לשחק. כעת יעשו מאמצים גדולים בחיפה להכשיר את דקל קינן ואלון חרזי למפגש מול בית"ר. לגבי ניר דוידוביץ', ההערכות האופטימיות מדברות על אחרי הפגרה.

אמיר אדרי אמר בסיום: "זה היה אחד המשחקים החלשים ביותר שלנו העונה. במשחק כזה חשוב מאוד לקחת את הנקודות ולהמשיך הלאה. אני שמח שאני הייתי טוב, אבל יש לי עוד הרבה מה לשפר".

בצד השני, גיא לוזון לא בכה יותר מדי על ההפסד: "יש לנו מצבים ואנחנו לא כובשים. אנחנו תמיד באים לשחק התקפי ולהכריע בכל משחק. היום לא הכרענו אז חוזרים בלי נקודות. נמשיך לשחק כדורגל טוב וליצור מצבים".