ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה את בני יהודה בחוץ 0:1

שער של יניב קטן בדקה ה-27 הספיק למכבי חיפה לניצחון על בני יהודה 0:1 ולפער של ארבע נקודות בפסגה. פיהוקים רבים נרשמו ביציעי בלומפילד. צפו בתקציר המשחק

התקציר באדיבות אתר ספורט 5

אחת הקלישאות הנפוצות במקומותינו גורסת כי אלופה מנצחת גם כשהיא משחקת לא טוב. אז אם לקחת את זה כמדד, מכבי חיפה יכולה כבר לשים את השמפניות בקירור (עוד קלישאה) כי הערב (שני) היא ניצחה את בני יהודה 0:1 בבלומפילד והיא ממש, אבל ממש, לא שיחקה טוב.

אלישע לוי: "אין לנו על מה להתנצל". צפו בסיכום המשחק ובתגובות

יניב קטן כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-28 והעניק לאלישע לוי פער נאה של 4 נקודות על פני מכבי נתניה ו-9 על הפועל ת"א. חוץ מזה היתה לנו קורה אחת של תומר חמד, אחת של שלומי ארבייטמן ועוד 89.5 דקות של שיממון. גיא לוזון יתאושש מהר מההפסד וימשיך הלאה. לחברים בירוק ממתינה בשבוע הבא בית"ר ירושלים ואין זמן טוב מזה להראות שהם לא רק שחקני הקבוצה שמאיישת את המקום הראשון בטבלה, אלא הטוענים האמיתיים לכתר, כי כרגע, זה נראה הרבה יותר כמו ברירת מחדל.

טרם פתיחת המשחק נערך טקס קצר למען החזרתו של החייל החטוף גלעד שליט. אוהדי בני יהודה הציגו דגל הקורא להחזרתו וגם אוהדי מכבי חיפה תלו שלטים הקשורים לנושא ביציע שלהם.

כבר בדקה ה-2 בני יהודה הגיע למצב לא רע בכלל, אבל אמיר אדרי הדף ניסיון מקרוב. בדקה ה-12 אדרי הגביה יפה משמאל וגלבאן קלט על קו ה-16, הטעה ובעט מצוין. אדרי הדף לקרן.

בדקה ה-28 קיבלנו שער. פאנטיני ניצל חוסר עירנות משווע של עוז ראלי ופרץ לרחבה מצד שמאל. את ניסיון הבעיטה שלו איינוגבה הדף, אבל את הריבאונד של יניב קטן כבר לא - 0:1 למכבי חיפה.

עוד בטרם הירידה למחצית, אלון חרזי שלא היה כשיר במאת האחוזים למשחק, הודיע לספסל שהוא לא יכול להמשיך והוחלף על ידי אייל משומר. בדקה ה-63 תומר חמד החטיא הזדמנות ענק שהגיעה בסיום התקפה יפה של המארחים. החלוץ קיבל צ'אנס לנגוח בחופשיות מוחלטת מ-6 מטרים, אבל מצא דווקא את הקורה.

בדקה ה-87 מילאן מרטינוביץ' כמעט כבש לשער הלא נכון כשניסה להרחיק מסורת רוחב של קטן, אבל הכדור יצא לקרן ממנה ארבייטמן כמעט כבש, אך איינוגבה הדף לקורה.

בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, מילאן מרטינוביץ', דין מורי, מהראן ראדי, הרוויה קובאצ'ביץ' (קובי מויאל 64), כפיר אדרי (אלי אברבנל 58), אסי בלדוט, פדרו גלבאן, אלירן עטר, תומר חמד.

מכבי חיפה: אמיר אדרי, אלון חרזי (אייל משומר 45), שי מימון, ליאוניד קרופניק, פיטר מסיללה, ג'ון קולמה, בירם כיאל, גוסטבו בוקולי (שלומי ארבייטמן 76), ליאור רפאלוב (אייל גולסה 67), יניב קטן, פאנטיני