אלישע לוי: "התיקו משקף"

מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי, מאמין שה- 2:2 תואם את מה שהיה על המגרש. מאמן הפועל ת"א, אלי גוטמן: "השחקנים מאוכזבים - אבל אני גאה בהם". צפו בסיכום המשחק ובתגובות

מוטי פשכצקי ותומר לוי מאתר ספורט 5 מוסיפים:

"אני חושב שתיקו משקף. לא היה משחק גדול, אבל עם קצב טוב", אמר אלישע לוי בסיום ה-2:2 של מכבי חיפה בקריית אליעזר מול הפועל ת"א, במסגרת המחזור ה-13 בליגת העל.

מכבי חיפה והפועל תל אביב נפרדו בתיקו 2:2. צפו בתקציר המשחק

"היו פה שתי קבוצות שעשו הכל על המגרש. גילינו הרבה אופי, אני חושב שבמשחק כזה אסור לנו להפסיד. אם אנחנו מסתכלים מהסוף, אז חזרנו פעמיים. הנקודה טובה, למרות שאנחנו תמיד באים לנצח. ראינו שתי קבוצות מאוד מחויבות", הוסיף המאמן.

"אנחנו סופגים בבית, אבל זה האופי של המשחק הזה. עושים שגיאות ויש להם חלוצים מסוכנים שעשו שערים. צריך להוציא את הדברים הטובים. לקחנו את הנקודה וחזרנו וננסה לא לאכזב את הקהל שלנו. נקווה שבפעם הבאה נדע לנצח", סיכם לוי.

כעס גדול במועדון על ליאור רפאלוב, שזרק את חולצתו על הרצפה כאשר הוחלף. אדורם קייסי נזף בקשר: "זאת לא התנהגות, קח את עצמך בידיים". השחקן עשוי לעמוד לדין משמעתי.

פיטר מסיללה סובל מכאבים במפשעה. כתוצאה מכך רוני גפני התחמם במחצית, אבל המגן הדרום אפריקני הצליח להמשיך עד הסיום. מדובר בפציעה מתמשכת שתדרוש בדיקה לגבי השפעות לטווח הארוך. בקבוצה לא אהבו את השערים לא מחויבי המציאות שספגו ושוב עלתה על הפרק הקלות שבה הירוקים סופגים בקריית אליעזר.

בשורה התחתונה, הפועל ת"א פגשה העונה פעמיים את מכבי חיפה, פעם אחת את מכבי ת"א ופעם אחת את בית"ר ירושלים ומארבעת המפגשים הללו היא יצאה עם 8 נקודות, מאזן לא רע בכלל. למרות זאת, חניכיו של אלי גוטמן בוודאי חשים אכזבה לאחר שהובילו פעמיים בקרית אליעזר ויצאו משם רק עם 2:2, שהשאיר אותם במרחק של 7 נקודות מהמוליכה.

כובש השער הראשון לאדומים, מהראן ללה, התעמת בסיום עם אוהדי מכבי חיפה ואף כינה אותם: "אוהדים מגעילים". דימיטאר טלקיסקי, ששותף רק לחלק קטן, יצא עצבני בסיום המשחק. אלי גוטמן אמר בסיום: "אני גאה בשחקנים. אמרתי להם את זה הם מאוכזבים בחדר ההלבשה כי הובלנו פעמיים. מבחינת יחסי הכוחות לא הגיע לנו לנצח, אבל אנו יוצאים בראש מורם להמשך".

בחדר ההלבשה שיבח המאמן את שחקניו ובייחוד את וינסנט אניימה, שעלה לשחק חולה: "אני מבקש מכולם לעמוד ולמחוא כפיים לוינסנט אניימה. אני יודע שיש לי חבורה של גברים. כל הכבוד לכולכם - אחד אחד. איך השופט לא רואה אופסייד של שלושה מטרים?".

וינסנט אניימה עצמו דיבר על הקרבה: "יש ימים שאתה צריך לא לשחק בשבילך ולא לחשוב על עצמך ועל בריאותך, אלא לשחק למען הקבוצה. זה אחד מאותם הימים. זה המקצוע שלי. עליתי לשחק גמור. לא ישנתי כמעט יומיים בצורה טובה, אבל אני שמח שלפחות לא הפסדנו". ד"ר יונתן ריק קיבל מחמאות על הטיפול באניימה, שיזכה ליומיים של מנוחה.

סמואל יבואה שמע על הסקאוטים מטעם קייזרסלאוטרן שהתרשמו ממנו והגיב: "זה מחמיא, אבל לא היה לי משחק גדול". יגאל אנטבי אמר: "המטרה והשאיפה היא תמיד אליפות. אנו מאוכזבים כי היינו צריכים לנצח. יש הרגשת פספוס. הרצון הוא צמרת גבוהה".