"יהיו שינויים"

ראובן עטר מאוכזב מהתצוגה הגרועה של בית"ר ירושלים בתיקו 0:0 בטדי. מאמן בני סכנין אייל לחמן: היינו חזקים ועמדנו נכון. אני מרוצה". צפו בסיכום המשחק

מאיה חסון מאתר ספורט 5 מוסיפה:

בית"ר ירושלים שוב לא ניצחה בבית. הערב (שני) זה נגמר עם 0:0 ביתי מול בני סכנין והפער ממכבי חיפה צמח כבר ל-11 נקודות.

ראובן עטר התקשה להסתיר את הכעס שלו על שחקניו בסיום: "יהיו שינויים ללא ספק. אתם תעשו ספקולציות ואני החלטות. כבר במשחק הקרוב יהיו שינויים כי אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לשחק כך. ההרגשה היא מאכזבת. בתקופה האחרונה אנחנו לא משחקים טוב, גם היום לא שיחקנו טוב. הם הצליחו בקלות להתגונן. לצערי אנו נמצאים בעמדה רעה ולא יכולים לחשוב כרגע על הצמרת".

בית"ר ירושלים ובני סכנין נפרדו בתיקו 0:0. צפו בתקציר המשחק

"אין פה עניין אישי, יש לי עניין עם הקבוצה. ההרגשה היא כמו הפסד. במשחק כזה, שיכול להחזיר אותנו לצמרת, אנחנו לא משחקים טוב. אנחנו לקראת משחקים לא קלים בהמשך, חשבתי שאחרי סיבוב שלם נצליח לנצח בבית וזה מאכזב. אנחנו לא חושבים על הצמרת ולא נדבר על זה".

דוד אמסלם אמר: "פתחנו לא טוב את העונה. היו לנו מספיק הזדמנויות לחזור לעניינים, אבל איבדנו נקודות חשובות בבית כמו נגד פתח תקוה, וגם מול סכנין. אנחנו חייבים לחזור לעצמנו, אנחנו קבוצת מרכז טבלה לכל דבר".

עוד קודם לכן, שמעון גרשון היה הראשון להתייצב מול המצלמות: "מבחינתנו זה ערב מאכזב מבחינת התוצאה. קשה להסביר את הדברים שקורים לקבוצה, במיוחד בבית. סיבוב שלם לא ניצחנו פה, נוצר איזשהו לחץ כאן בבית. הקהל מאוד מעורב ורוצה ניצחון, אתה מצפה לקצת מזל כשהיריבה מתגוננת עם 11 שחקנים וזה לא בא".

"אני חושב שהקבוצה מנסה והשחקנים מנסים. ברוב המשחקים היינו טובים יותר מהיריבות, אבל תמיד חסר מזל להבקיע את השער שיפתח את המשחק. אסור לנו להסתכל על הפער מהצמרת. 11 נקודות זה המון, יש לנו משחק מאוד קשה מול מכבי ת"א, אבל דווקא בחוץ אנחנו עושים תוצאות טובות יותר, ננסה להמשיך לפחות בזה".

בצד השני, אייל לחמן לא הסתיר את שמחתו: "שיחקנו היום כיחידה אחת, אני מאוד מרוצה. היו כאלה שבאו וטענו שאנחנו עושים דברים שלא קשורים לכדורגל, וכמובן שאני לא מסכים איתם. היום נראינו היום כמו קבוצה עוצמתית, ולדעתי זה אחד הדברים היותר מרכזיים בכל קבוצת צמרת בעולם, ואני מדבר על עוצמה טקטית".