ליגת העל: בית"ר ירושלים ובני סכנין נפרדו בתיקו 0:0 בטדי

מול טדי חצי ריק, הציגו בית"ר ירושלים ובני סכנין תצוגת כדורגל עלובה ונפרדו בתיקו 0:0 משעמם, האלופה עדיין ללא ניצחון בית העונה. צפו בתקציר המשחק

התקציר באדיבות אתר ספורט 5

וואו, זה היה רע. בית"ר ירושלים ובני סכנין סיימו הערב (שני) ב-0:0 את המשחק שסגר את המחזור ה-12 ואם יצא לכם לראות או - ישמור השם - להיות נוכחים במגרש, תנחומנו. האלופה נותרה ללא ניצחון ביתי אחרי 12 מחזורים והיא יכולה לבוא בטענות רק לעצמה. משחק חיוור ונטול מעוף הקל על אייל לחמן וחניכיו לחלץ נקודה ולחזור שמחים וטובי לבב צפונה.

ראובן עטר: "יהיו שינויים ללא ספק". צפו בסיכום המשחק ובתגובות

ארקדי גאידמק ראה מהיציע את ראובן עטר מבצע שני חילופים במחצית ועדיין לא מצליח להעיר את הקבוצה העייפה שלו. הנקודה העלתה את בית"ר למקום השישי על חשבון מ.ס. אשדוד, אבל ספק אם זה ינחם מישהו בבירה כאשר הפער ממכבי חיפה תפח כבר ל-11 נקודות. מצד שני, סכנין עלתה בשעה טובה למאזן דו-ספרתי עם הנקודה העשירית, אך היא עדיין במקום ה-11.

13 שניות בדיוק עברו עד שקיבלנו את הצהוב הראשון, כאשר אנסומבו קיזז את בן שושן בהתלהבות יתרה. גם אדום לא היה מפתיע נוכח העבירה הזו. בדקה ה-8 חלאיילה ביצע עבירה על בן שושן 20 מטרים מצד ימין של הרחבה. פרננדס הרים טוב, אבל בואטנג נגח החוצה. דקה לאחר מכן בית"ר שוב הגיע מצד ימין ואלברז יישר טוב לזנדברג, שיירה מ-14 מטרים כדור שנהדף ע"י ההגנה.

בדקה ה-18 ברוכיאן עבר ימינה וקיבל כדור טוב מבן שושן. מסירת הרוחב גם הייתה מוצלחת, אבל ברק יצחקי לא הצליח למצוא את המסגרת מ-9 מטרים. אחרי 27 דקות גם חאמד גנאים ראה צהוב. בדקה ה-35 סכנין יצאה למתפרצת יפה ואחרי מסירות טובות של אנסומבו ואוקוצ'ה, דוס סנטוס ירה חזק מ-20 מטרים החוצה. על סף המחצית קאלה דחף את חלאיילה שהפריע לו להוציא כדור שוער מהרחבה. ליאני לא ראה, גם הקוונים לא ראו, אז השריקה לא הגיעה.

בדקה ה-51 אוקוצ'ה גנב לאלברז כדור בפינת הרחבה וירה חזק מ-16 מטרים, קאלה קלט. ההזדמנות הגדולה במשחק הגיעה בדקה ה-57 בה דנין שלח כדור עומק מצד שמאל עד לצד הימני של תיבת החמש, זנדברג הגיח מאחורי ההגנה אבל במקום בעיטה יצא לו מעין פאס כזה שמאיר כהן קלט, עם סיוע מההגנה שלו.

בדקה ה-65 גם פרננדס ראה צהוב אחרי שבעט את הכדור לגופו של עלי עותמאן, בעוד שזה שכב על הרצפה אחרי שליאני שרק לעבירה. עד לסיום בית"ר ניסתה באנמיות, סכנין בזבזה זמן ללא בושה ובסוף זה נגמר. תודה לאל.

בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, אלירן דנין, אריק בנאדו, דוד אמסלם (שמעון גרשון 46), כריסטיאן אלברז, דרק בואטנג (משה אוחיון 46), דריו פרננדס, אבירם ברוכיאן, מיכאל זנדברג, ברק יצחקי ועמית בן שושן (טוטו תמוז 74).

בני סכנין: מאיר כהן, עלי עותמאן, יה יה פטי, טל חן באסם גנאים, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים (מהראן אבו ריא 88), מזואה אנסומבו, דוס סנטוס (יחיאל צגאי 58), אושרי גיטא (עלא אבו סלאח 78) ואוקוצ'ה.

שפט: לירן ליאני