לא יודע להפסיד

הפועל ניצחה את מכבי ת"א 0:2, נמני השתולל בסיום ועזב באמצע הראיון. אלי גוטמן: "היה לי כיף פה מהרגע הראשון, גם בשנה שעברה שהיינו בתחתית נהניתי לעבוד כאן"

מוטי פשכצקי ושירלי בר דיין מאתר ספורט 5 מוסיפים:

לאחר השריקה האחרונה הורחק איליה יברויאן, מה שהביא להתנפלות של המאמן אבי נמני על השופט אלון יפת. "היה עימות בין שחקנים שלי לשחקן של הפועל", אמר מאמן הצהובים, "אבל אין דבר מעבר לזה. בכלל לא ידעתי שיברויאן הורחק. אני לא רוצה לדבר על מה שהיה אחרי המשחק כי עדיין לא ראיתי מה היה. אני לא יודע מה יהיה עם הדו"ח ומה יחליט השופט. כשנגיע לזה - אתייחס".

הפועל ת"א ניצחה בדרבי 0:2 את מכבי ת"א. צפו בתקציר המשחק

יפת אינו מתכוון לציין את העימות בדו"ח השופט. הסיבה, לטענתו: "אני הייתי זה שניגש אל נמני. הוא רק שאל אותי על האדום של יברויאן".

על המשחק אמר נמני: "כל דרבי רוצים לקחת, אבל לפעמים זה לא הולך. היתה לנו תמיכה אדירה מהקהל, שהגיע בכמות יפה מאוד יחסית למשחק חוץ. יש לי דברים טובים לקחת מהמשחק, הגענו ללא מעט הזדמנויות, אבל היו לנו מספר בעיות בהגנה. פספסנו הרבה, ואז בגלל חוסר תשומת לב ספגנו גול אחד. מיד אחר כך הגיע השני, ומזה כבר לא היינו יכולים לחזור".

אלי גוטמן הנרגש אמר בסיום: "בשביל רגעים כאלו כיף להיות מאמן כדורגל. כיף שיש כזה קהל וכאלה בחורים, שנתנו את הנשמה על המגרש. ראינו את ביבראס נאתכו עומד ובוכה על המגרש. אני חושב שיש לו קרע בשריר אבל הוא נשאר. הפסדנו משחק מגעיל בסכנין ועכשיו פיצינו את האוהדים שלנו. אמרתי למהראן שהוא יבקיע כי בשבוע שעבר פסלו לו גול חוקי. אין מאושר ממני היום, לא יכול לתאר את ההרגשה".

גיבור הערב, מהראן ללה, הוסיף: "אני שמח ששימחנו את הקהל ואני מודה להם על העידוד. התפקיד שלי הוא לשחק ושל אלי גוטמן להחליט אם מגיע לי או לא". אירועי המשטרה והמעצרים למיניהם הסתכמו ב-13 עצורים, חלקם על ספסרות וחלקם על השתתפות בקטטות אוהדים.