אלי גוטמן: "צריך לרדת לקרקע, יהיה קשה מול מכבי פ"ת"

מאמן הפועל ת"א, אלי גוטמן, שמח על הנצחון על בית"ר י-ם 0:2 וכבר חושב על המשחק הבא. עטר: "החמצות קורות". צפו בסיכום המשחק של ארבל וברקוביץ' ובתגובות

אתר ספורט 5 מוסיף:

יום לא קל עבר על בית"ר ירושלים. החדשות הפחות קשות, לפחות מבחינת האוהדים: אחר הצהריים הודיע בית המשפט על עיקול נכסיו של ארקדי גאידמק, כולל הקבוצה. החדשות הרעות יותר: בערב הפסידה האלופה 2:0, בטדי, ועוד להפועל ת"א השנואה. בית"ר דווקא רשמה את אחד ממשחקיה הטובים העונה, אבל שילמה ביוקר על שורת החמצות של ברק יצחקי. סמואל יבואה ניצח את המשחק עם צמד בדקות 87 ו-90.

הפועל ת"א ניצחה את בית"ר י-ם 0:2 בחוץ. צפו בתקציר המשחק
בית המשפט עיקל את נכסיו של ארקדי גאידמק כולל בית"ר י-ם

ארקדי גאידמק לא לקח את ההפסד קשה מדי. "היה משחק טוב מאוד", הוא אמר בסיום לכלי התקשורת, "אולי הכי טוב שלנו העונה, ופשוט מדובר במזל רע. אני בהחלט מרוצה מהעבודה הטובה של המאמן".
ואותו מאמן, ראובן עטר, אמר בסיום, "אמרתי לשחקנים במחצית שלא מקבלים נקודות על החמצות ושאם זה יימשך ככה נשלם ביוקר. אני לא יכול לבוא בטענות על הנחישות כי הגענו להמון מצבים, והחמצות זה משהו שקורה בכדורגל. יש לנו חוסר מזל במשחקי הבית, אנחנו בתקופה לא טובה מבחינת המזל. רק דרך עבודה ועבודה נוכל להשתפר, כי ריכוז זה לא עניין של יכולת".

"הולכת להיות לנו עונה קשה", המשיך אריק בנאדו, "נילחם עד טיפת הדם האחרונה כי אנחנו מחוייבים לעצמנו, לקהל ולבוס. אף אחד לא הרים ידיים במאבק האליפות, אבל יהיה קשה. אם במשחק כזה לא ניצחנו 0:5 או 1:5 אז אין מה להגיד. אם נמשיך לשחק ככה יהיה טוב. לא מקבלים נקודות על כמעט או על קורות. בסטנגה היינו מנצחים לפחות 0:6".

באנו לשחק כדורגל על מנת לנצח את המשחק ולא כדי להוציא תיקו", הסביר אלי גוטמן בסיום. "ידעתי שככל שהדקות יעברו, זאת בית"ר - הם מאבדים את הכיוון. נכניס את לאלה ונעבור ל-4-4-2. בית"ר לא הייתה פחות טובה מהפועל ת"א. היו דקות בבהן בית"ר הייתה טובה יותר, אלה דברים שהם חלק מהמשחק".

"עברתי את הגיל של הנקמה, אין לי שום בעיה עם בית"ר", אמר המאמן שעבר גם בבירה, "מה שהיה לי עם בית"ר זה כבר היסטוריה, מבחינתי, מאותם רגעים התחילו לרסק את מעמד המאמן. צריך לכבד את מאמן הכדורגל. הגעתי לטדי וכבר ניצחתי פה עם קבוצות קודמות".

"הפועל הולכת למשחק קשה מאוד מול מכבי פ"ת. הפועל היא קבוצה צעירה וככזו צריך להיות מוכן לחוסר יציבות. צריך לרדת לקרקע, לנוח ולהירגע. למעט חיפה ונתניה, כל קבוצה יכולה לנצח את השניה, כי כל הקבוצות מגלות חוסר יציבות. בכל האסיפות אמרתי להם שאנחנו באים לנצח את המשחק", סיכם גוטמן.