ליגת העל: הפועל תל אביב ניצחה בטדי את בית"ר ירושלים 0:2

הפועל ת"א הגיעה לטדי וניצחה את בית"ר ירושלים 0:2 מצמד שערים של יבואה בדקות הסיום, על אף סדרת החמצות מזעזעת של ברק יצחקי. צפו בתקציר המשחק באדיבות אתר ספורט 5

בית המשפט התחיל לעקל הערב (ראשון) את נכסיו של ארקדי גאידמק, ולנו כדאי לעכל דבר אחר: בית"ר ירושלים של העונה היא לא אותה אלופה גאה מהשנתיים האחרונות. השחקנים הם אותם שחקנים, טדי הוא אותו טדי, אבל משהו בבירה פשוט לא עובד. גם הפעם, למרות משחק טוב שלה, בית"ר נכנעה 2:0 בבית להפועל ת"א. שמונה מחזורים מאחורינו, והמרחק של ראובן עטר מהפיסגה הוא כבר 12 נקודות.

אלי גוטמן: "צריך לרדת לקרקע" צפו בסיכום המשחק של ארבל וברקוביץ' ובתגובות
בית המשפט עיקל את נכסיו של ארקדי גאידמק כולל בית"ר י-ם

שימו לב לרשימת ההחמצות של ברק יצחקי: שני משקופים, בעיטה החוצה מול שער ריק ונגיחה רשלנית מ-5 מ' החוצה. ככה, אי אפשר לקחת אליפות. שתי עקיצות של סמואל יבואה, בדקות 87 ו-90, העלו את האדומים של אלי גוטמן למקום הרביעי בליגה.

בית"ר פתחה בהתלהבות, אבל ההזדמנות הראשונה היתה דווקא של הפועל ת"א. דרק בואטנג איבד בדקה ה-6 כדור במרכז המגרש, שי אבוטבול העביר לגילי ורמוט והקשר, בבעיטה חדה מ-20 מ', סחט מטברטקו קאלה הדיפה יפה. מן העבר השני אבירם ברוכיאן מצא מצויין את עמית בן שושן, אבל הבעיטה של החלוץ הלכה הישר לידיו של וינסנט אניימה. בדקה ה-12 עוד מסירת אמן של ברוכיאן, הפעם לברק יצחקי שבעט מ-10 מ' למשקוף. הקצב המהיר נמשך, ובצד השני קאלה קלט בעיטה חזקה של אבוטבול.

ברוכיאן המשיך להיות מספר 1 על המגרש, ובדקה ה-30 החל גם לסכן את השער בעצמו. קשר נבחרת ישראל עבר את הבלם שלו, הניף את רגל שמאל ומ-25 מ' סחט מאניימה עוד הדיפה. דקה חלפה ויצחקי רשם את החמצת המחזור: מיכאל זנדברג בעט, אניימה הדף הישר לרגליו וחלוץ בית"ר, מ-3 מ' מול שער ריק, בעט ברשלנות החוצה. גם הפועל הגיעה למצבים. עמרי קנדה העביר כדור רוחב מצויין לביבראס נאתכו שהיה חופשי ברחבת בית"ר, אולם הקשר הסתבך ובמקום לבעוט מסר לא טוב ליבואה (39).

שלוש דקות במחצית השניה ושוב יצחקי, ושוב המשקוף של אניימה. ברק השתחרר מצויין מעמרי קנדה ובעט בשמאל, קורת השער שוב הצילה את האורחים מת"א. בדקה ה-52 גם הפועל פגשה את המשקוף בטדי, אחרי בעיטה חופשית אדירה של ערן זהבי. וואליד באדיר, שארב לריבאונד, ספק הוכשל ברחבה על ידי אריק בנאדו.

סדרת ההחמצות של יצחקי לא נפסקה גם בראש. מיכאל זנדברג הרים לו מצויין, הנגיחה שלו מ-5 מ' הלכה חלש החוצה (57). מן העבר השני בעיטה חזקה של אבוטבול שוב מצאה את קאלה מוכן (60). ראובן עטר העלה מהספסל את עידן טל וטוטו תמוז והאחרון, אחרי עוד מסירה מדהימה של ברוכיאן, נכנס לרשימת המחמיצים עם בעיטה מהאוויר מ-7 מ' לשמיים.

מהרן ללה החליף את ערן זהבי ובדקה ה-75 מצא עצמו לבד מול קאלה. שוער בית"ר סגר לחלוץ את הזווית והצליח להדוף לקרן. ואז, שלוש דקות מהשריקה, העוקץ הושלם. דימיטאר טלקיסקי מצא מצויין לעמרי קנדה, המגן הימני העביר כדור רוחב וסמואל יבואה, הבאנקר של גוטמן העונה, הקדים את כל הגנת בית"ר והפציץ את הרשת - 0:1 להפועל ת"א. בית"ר נשברה ובתוספת הזמן הגיע השני: טלקיסקי הגביה כדור חופשי, בן לוז הוריד עם הראש ויבואה, פעם נוספת, מצא את הרשת של קאלה וקבע את תוצאות הסיום - 0:2 להפועל.

בית"ר י-ם: טברטקו קאלה; כריסטיאן אלבארז, דוד אמסלם, אריק בנאדו, אלירן דנין; דרק בואטנג, אבירם ברוכיאן (יואב זיו/82), דריו פרננדס, מיכאל זנדברג (עידן טל/63); עמית בן שושן (טוטו תמוז/63), ברק יצחקי.

הפועל ת"א: וינסנט אניימה; עמרי קנדה, וואליד באדיר, דגלאס דה סילבה, יגאל אנטבי; שי אבוטבול, אביחי ידין, ביברס נאתכו (דימיטאר טלקיסקי/69), גילי ורמוט (בן לוז/84), ערן זהבי (מהרן ללה/66); סמואל יבואה.