מכבי נתניה ניצחה 0:1 את מכבי ת"א באיצטדיון ר"ג

מכבי נתניה ניצחה 0:1 את מכבי ת"א באיצטדיון ר"ג משער אדיר של ביוון פרנסמן בדקה ה-87. הקבוצה של מתיאוס מסתכלת על כל הליגה מלמעלה. צפו בתקציר המשחק

כבר היינו בטוחים שאנחנו הולכים לקראת עוד 0:0 תוצרת עונת 2008/09 של ליגת העל. הכותרות הושחזו וכבר היינו עם אצבע על ההדק כדי להזיז את המשחק של ריאל לראשי, אבל מה שבעיטה חופשית אחת יכולה לעשות. טיל אדיר של פרנסמן ביבאן טרף את כל הקלפים ונתן למכבי נתניה 0:1 על מכבי ת"א באצטדיון ר"ג.

נועם תירוש על סוד ההצלחה של מתיאוס, שהוביל את נתניה לפסגת הליגה

ההזדמנות הראשונה במשחק הגיעה בדקה ה-7 בה יוסי שבחון ניסה את כוחו מ-14 מטרים. הכדור נהדף ע"י ההגנה האורחת והגיע לאבי יחיאל, שירה חזק ומצוין מ-15 מטרים. שטראובר זינק והציל גול. שתי דקות לאחר מכן היה זה תורו של ישראלביץ' לירות מ-20 מטרים, השוער הנתייתי שוב ירד טוב והדף.

קצב המשחק ירד ועד הדקה ה-30 לא נרשמו אירועים. בדקה הנ"ל דולי ג'ונסון קיצץ את ג'ורג' בה וראה צהוב. שלו מנשה לקח את הבעיטה ומ-17 מטרים מצא את המשקוף של יבריץ'. עד המחצית מכבי יצאה למתפרצת יפה שהסתיימה עם בעיטה חלשה של יבוריאן לידיים של שטראובר.

סיכום המשחק של יורם ארבל ואיציק זוהר, בלעדי ל-nana10

עם פתיחת המחצית השניה, יוסי שבחון ראה צהוב מתבריזי בדקה ה-55. שתי דקות לאחר מכן, איתי שכטר פרץ לרחבה מצד ימין ושלח רוחב טוב אבל יבריץ' הדף בקושי. בדקה ה-62 בן שמעון שלח את רודי חדד למערכה על חשבונו של יאניק קאמאנן.

בדקה ה-70 איגור טומאסיץ' כמעט וכבש שער עצמי. הבלם ניסה להחזיר כדור ליבריץ', אך במקום פאס סולידי, יצא לו כדור גבוה ובעייתי במיוחד, בייחוד היות והשוער המונטנגרי מנוע מלקלוט את הכדור בידיו. תוך הפגנת מיומנות יוצאת דופן, יבריץ' הצליח לנגוח את הכדור לקרן. בדקה ה-72 אומברטו היה קרוב להבקעה, אך גלישה מתוזמנת של ליאור ז'אן מנעה שער.

בדקה ה-74 נתניה היתה קרובה מאוד אחרי ששליו מנשה מצא מצוין את דדי בן דיין, שבעט מבלי לעצור ומצא את הקורה של יבריץ'. בדקה ה-87 זה סוף סוף קרה. איגור טומאסיץ' עצר את איתי שכטר וראה אדום מכיוון שהיה האחרון בדרך לשער. אחרי התייעצות עם הקוון, תבריזי המיר את האדום בצהוב. בעיטה חופשית היתה בכל מקרה. דדי בן דיין הסיט קטנה ופרנסמן ביבאן הגיח ומ-30 מטרים שיגר פצצה אדירה לקורה הקרובה של יבריץ' ופנימה - גולאסו ו-0:1 למכבי נתניה.

מכבי ת"א: דרגוסלאב יבריץ', אבי יחיאל, משה מישאלוב (דן רומן 77), איגור טומאסיץ', ליאור ז'אן, דולי ג'ונסון, ג'יזרמו ישראלביץ', יוסי שבחון, מאור בוזגלו, איליה יבוריאן, יאניק קמאנן (רודי חדד 62).

מכבי נתניה: לירן שטראובר, קלמי סבן, זאב חיימוביץ', לואיס מארין, ביבאן פרנסמן, דדי בן דיין, אלמוג כהן, שלו מנשה, דניאל אומברטו, איתי שכטר, ג'ורג' בה (אלנתן סלמי 92).