החבל מתהדק על הצוואר

בלגן בבית"ר ירושלים לאחר התיקו 0:0 מול בני סכנין: יצחק שום נזקק לליווי של שוטרים, גאידמק הביע את אכזבתו בפני המאמן עוד במהלך המשחק. צפו בתגובה של פרדי דוד

מאיה חסון ושירלי בר דיין, אתר ספורט 5, מוסיפות:

אם הלחץ בבית"ר ירושלים היה עצום עד עכשיו, אז אחרי הערב (ראשון) הוא רק גדל. האלופה סיימה ב-0:0 בקרית אליעזר מול בני סכנין, וכרגע היא עדיין במינוס נקודה. מכבי ת"א ומכבי חיפה, שניצחו בשבת, כבר בפער של 4 נקודות.

יצחק שום היה עצבני מאוד בסיום, וירד לחדר ההלבשה בליווי שוטרים. מאמן בית"ר, שסביר להניח שהשמועות לגבי המשך דרכו ימשיכו לצוץ, סירב להתראיין לכלי התקשורת בסיום. מן העבר השני, אוהדי סכנין נשארו כ-20 דקות לאחר המשחק ועודדו את השחקנים.

גם היו"ר אלי ארזי, שהאכזבה מהיכולת ניכרה בפניו, נזף בשחקנים בחדר ההלבשה בו שררה דממה מוחלטת בסיום. לאתר ספורט 5 אמר היו"ר: "אין ספק שלא כך אנחנו צריכים להיראות, כמו אחרי כל משחק נעשה חושבים. נבדוק מה בסדר ומה צריך לשפר. לכל משחק יכולה להיות כל תוצאה, אבל אין ספק שצריך שיפור. הקבוצה חזקה, ואנחנו יודעים לצאת ממשברים".

ארקדי גאידמק, שישב ביציע והיה מאוכזב, הגדיל לעשות כששלח מסר לשום דרך שליח על אכזבתו מהקבוצה עוד כשהמשחק התנהל. בסביבתו של הבעלים אמרו: "הקבוצה נראית רע, וזה ברור לכל אחד. אי אפשר לדבר כרגע על שינויים כאלה ואחרים, זאת הקבוצה וכך זה יימשך".

"לא ככה רצינו לפתוח את העונה", אמר אריק בנאדו, "אין ספק שאנחנו בתקופה פחות טובה, אנחנו השחקנים לא באים לתרץ למה זה קורה אבל זה מצב נתון. אני מאמין שבקרוב תראו את בית"ר האמיתית, יש תקופות כאלה בכדורגל. לא אני צריך לשים את האצבע על מה לא טוב, אני מאמין ומקווה שהכל ישתפר. ההרגשה לפני המשחק היתה טובה, השתדלנו ורצינו אבל בכדורגל יש גם יריב".

טברטקו קאלה דווקא ראה את חצי הכוס המלאה, או את הרשת הריקה, שלו: "זו בסה"כ פתיחת העונה ואני מרוצה. היתה לנו מחצית שניה יותר טובה ואני מאמין שככל שתתקדם העונה, יהיה יותר טוב. עכשיו אנחנו צריכים לשתוק ולהתכונן למכבי ת"א".

שמעון גרשון הוסיף: "יותר מזה שהתוצאה מאכזבת המשחק שלנו היה מאכזב. אנחנו צריכים להיות סבלניים כלפי עצמינו וגם הקהל צריך להיות סבלני. זה משחק ראשון ואתה שומע תגובות כאלו מהיציע, זה לא נעים. האוהדים שלנו שותפים למסע ואם הם ירימו ידיים זה לא יהיה טוב. לכן אני מבקש מהקהל קצת הבנה. להתעסק עם שמועות זה כבר לא בזמן הנוכחי, יצאנו לדרך ומי שכאן צריך להיות מחויב למסגרת. כשנחזור מהפגרה ניראה יותר טוב".

מן העבר השני, אוהדי סכנין נשארו כ-20 דקות לאחר המשחק ועודדו את השחקנים. גם פרדי דוד, היה רגוע, אם כי מעט מאוכזב: "אני מאוד מאוכזב, למרות שאני חושב שלא היינו טובים ביחס למה שהצגנו בתקופה האחרונה. אני חושב שהייתה לנו בעיה מבחינת הקצב. אם היינו מנצלים את חילוצי הכדור שלנו באמצע, היינו מבקיעים".

"היה שוויון גם בקורות, אבל לא מקבלים על זה נקודות. בסך הכול היה בסדר, למרות שאיבדנו את הביתיות. בדוחא היה סיפור אחר מבחינת רוח הקבוצה, היה יותר קהל והכול, אבל פנינו קדימה".

טל חן הוסיף: "אסור לנו להיות חזירים, גם תיקו זה מספיק. באמת שלא ראו הבדלים בינינו לבינם ואני מאמין שככל שתתקדם העונה, נשתפר". אושרי גיטא אמר: "לא היה חסר הרבה שננצח, אני חושב שהגיע לנו לכבוש, היו לנו 2 הזדמנויות טובות במחצית הראשונה".