חיים את המתח

אחרי שבעה נצחונות רצופים, בני יהודה הפסידה בנתניה 3:2, אבל נשארה מעל הקו האדום. בן דיין, קיויו ותזאמטה כבשו למארחת, בלדוט וביטון לכתומים

אחרי שבעה ניצחונות ברציפות הגיעה הערב (שבת) בני יהודה לקופסא בנתניה, הפסידה 3:2 והיא תאלץ להיאבק עד שריקת הסיום של המחזור האחרון כדי להבטיח את מקומה בליגת העל. ראובן עטר, במשחקו הלפני אחרון כמאמן נתניה, השאיר לדניאל יאמר ולותר מתיאוס נדוניה נאה, כרטיס לגביע אופ"א בעונה הבאה.

דדי בן דיין, פרנסיס קיויו ותיירי תזמאטה כבשו לנתניה, אסי בלדוט ומשה ביטון לבני יהודה. שתי הקבוצות סיימו את המשחק בעשרה שחקנים אחרי הרחקות של אלמוג כהן והרוויה קובאצ'ביץ'. מחזור אחד לסיום העונה מדורגת בני יהודה במקום ה-9 עם 35 נקודות, רק אחת יותר מלמכבי פ"ת והפועל כפ"ס ואחת פחות מלאשדוד. אחת מארבע תצטרף בשבוע הבא למכבי הרצליה כיורדת השנייה ללאומית.

בני יהודה פתחה את המשחק בסערה וכבר בדקה הראשונה הייתה קרובה לכיבוש. משה ביטון, שנמצא בכושר מצוין, עצר כדור על החזה ובעט חזק, לירן שטראובר כבר נכנע, אבל למזלו הכדור נעצר בקורה.

בדקה ה-29 עלתה מכבי נתניה ליתרון אחרי טעות קשה ולא אופיינית של שוער בני יהודה, דלה איינוגבה. דדי בן דיין הגיע ראשון לכדור קרן, נגח חלש, אבל איינוגבה, שיצא מחוץ לשערו, הדף את הכדור לשערו הוא. 0:1 למכבי נתניה.

היתרון של נתניה החזיק מעמד בדיוק 3 דקות עד הדקה ה-32. לירוי צעירי קיבל באגף ימין כדור מאלי אברבנל, הרים טוב, אסי בלדוט הגיע ראשון ומחמישה מטרים בעט מהאוויר לרשת של שטראובר, 1:1. אברבנל הקניט את הקהל הנתנייתי אחרי השוויון והלהיט את הרוחות בין מחנות האוהדים.

בדקה ה-52 נותרה נתניה בעשרה שחקנים אחרי שאלמוג כהן ראה את הכרטיס האדום בעקבות נגיחה בלירוי צעירי, זה לא הפריע לנתניה לעלות ל-1:2 בדקה ה-61. בן דיין הגביה משמאל, שחקן הגנה של בני יהודה הרחיק בנגיחה עד קיויו, שמ-16 מטר בעט תוך כדי סיבוב בין שלושה שחקני הגנה לפינה של שטראובר. שער גדול של קיויו.

בני יהודה תקפה בחמת זעם בניסיון להשוות, זה עלה לה בשער השלישי בדקה ה-66. כדור ארוך של קיויו הגיע לתיירי תזמאטה, שניצל החלקה של שחקן הגנה ומול שטראובר בעט לרשת, 1:3 למכבי נתניה. בדקה ה-72 פרץ אסי בלדוט משמאל, העביר כדור לתוך הרחבה למשה ביטון, שהטעה את מרין וקבע 3:2.

בדקה ה-90 נותרה גם בני יהודה ב-10 שחקנים, אחרי שהרוויה קובצ'ביץ' זרק ברגע של טירוף את הכדור לעבר הקוון וראה מיד את הכרטיס האדום.

הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר, דדי בן דיין, אבי סטרול, לואיס מרין, קלימי סבן, טל מעבי, אלמוג כהן, אמייה טגה, שניר גואטה, פרנסיס קיויו, תיירי טאזאמטה.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, אלי אברבנל, זאב חיימוביץ', מילאן מרטינוביץ', עוז ראלי, לירוי צעירי, הרוייה קובצ'ביץ', אסי בלדוט, תמיר כחלון, סדריק בדרון, משה ביטון.