שלום לך מירושלים

הרצליה הגיעה מלאת נחישות לטדי נטול הקהל, אבל אחרי רבע שעה כבר היה 0:2 לבית"ר. בסוף זה נגמר ב-1:3 לירושלים ונועלת הטבלה נראית כאילו השלימה עם הירידה

בית"ר ירושלים ניצחה הערב (שלישי) 1:3 את מכבי הרצליה בטדי הריק מקהל וקירבה אותה מאוד אל הליגה הלאומית. אחרי שהמשחק הקודם פוצץ במצב של 0:1 לזכות האלופה, הפעם ג'וניור ויסה, אבירם ברוכיאן וגל אלברמן דאגו לשלש את מאזן ההבקעות, כאשר בתווך אבי ריקן צימק זמנית. עבור בית"ר הניצחון לא ממש משנה, לעומת זאת הרצליה קבורה עמוק במקום האחרון, 4 נקודות מחוף מבטחים.

צפו בשידור חוזר ומלא של המשחק

שפיגל: "בכל משחק רצינו לנצח". פרדי דוד: "נלחם עד הסוף". צפו בתגובות מהמשחק

מהלך המשחק

הרצליה תקפה ראשונה בדקה ה-3 עם כפיר אדרי, שפרץ משמאל והעביר כדור שטוח. קאלה השמיט, אבל אנטויה לא ניצל. בית"ר יצאה למתפרצת וחן עזריאל נותר לבדו מול ניצן, התמהמה והעביר לבסוף רוחב לברוכיאן, שלא הצליח לבעוט עד שהגנת הרצליה הגיעה.

בדקה העשירית שוב כפיר אדרי יצא לטיול באגף והגביה מעולה היישר לראשו של שלו מנשה, שנותר בודד לחלוטין מ-4 מטרים, אך נגח מעל למשקוף. בדקה ה-11 בית"ר פגעה ראשונה. ג'וניור ויסה, שעד כה לא הותיר את חותמו בטדי, פרץ לרחבה מצד ימין וירה פנימה - 0:1 לבית"ר ירושלים.

שלוש דקות בדיוק עברו עד השער השני. טוטו תמוז לקח על הגב את כל הגנת הרצליה, פרץ לרחבה, ספק הופל והעביר רוחב לברוכיאן, שהסתבך מעט אבל הצליח לגלגל פנימה - 0:2 לבית"ר. בדקה ה-40 בוקסנבוים הכניס כדור לרחבה, גרשון ניסה להרחיק אבל הכדור הגיע לאנטויה, שהסתובב וירה מ-6 מטרים, קאלה הדף נפלא.

האורחים מהרצליה יצאו למחצית השניה נחושים בהרבה ובדקה ה-53 גם ראו את זה. אסף קריספיס חדר לרחבה מצד ימין ויישר כדור לאבי ריקן, תוצר מחלקת הנוער של בית"ר, שירה לרשת העליונה מ-8 מטרים - 1:2 לבית"ר ירושלים. בדקה ה-60 האורחים התקרבו לשוויון עם נגיחה מקרוב, אותה הדף קאלה בקושי רב.

בדקה ה-90 יצאה בית"ר להתקפה מתפרצת שסיפקה את השער האחרון במשחק. גל אלברמן קיבל כדור מעידן טל, עבר את איתמר ניצן וגלגל פנימה, 1:3 לבית"ר.

בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, כריסטיאן אלברז, שמעון גרשון, אריק בנאדו, יואב זיו (דוד אמסלם 78), גל אלברמן, דרק בואטנג, אבירם ברוכיאן, ג'וניור ויסה, טוטו תמוז וחן עזריאל (תומר בן יוסף 67).

מכבי הרצליה: איתמר ניצן, אסי משיח (ג'ייאובה 79), חיים מלכה, מיטייה מורץ', כפיר אדרי, אסף קריספיס, איתן עזריה, שלו מנשה, מהראן ראדי, עומר בוקסנבוים, טצ'ם אנטויה (תומר חמד 58).