"ניצחון, או שהסיפור נגמר"

הדאבליסטית תארח את נועלת הטבלה במשחק חוזר, כשעדיין ישנו כעס על שיימן שהורה לשחקניו לרדת מהמגרש. בהרצליה יודעים שזו ההזדמנות האחרונה לשרוד בליגה (20:40, ערוץ 10 ונענע 10)

בית"ר ירושלים ומכבי הרצליה ייפגשו הערב (20:40, חי בערוץ 10 ובנענע 10) במשחק החוזר למפגש הקודם בין הקבוצות מהמחזור ה-28, שפוצץ בדקה ה-86 עקב פריצת הקהל לדשא.

בבית"ר כועסים מאז המשחק ההוא, ב-13 באפריל, על הרצליה שמיהרה לרדת לחדר ההלבשה ולעזוב את האצטדיון, ובעיקר על אריאל שיימן שלטענת בית"ר נתן את ההוראה. "אנחנו חייבים לנצח את הרצליה ובניצחון משכנע, כדי שלאף אחד לא יהיה ספק על תוצאת המשחק ההוא", אמרו בבית"ר, שכזכור הובילה 0:1.

למרות ההצהרות הללו, אצל הדאבליסטית הטרייה מורגשת אווירת סוף העונה ובניגוד למשחקים קודמים השחקנים יגיעו ישירות לטדי ולא יתכנסו לפני כן בבית מלון. השחקן היחיד שנמצא כרגע בספק הוא עמית בן שושן, שחזר להתאמן אחרי הפציעה בברכו אבל עדיין חש כאבים ואמור לעבור צילום במטרה לאבחן את חומרת הפציעה. יצחק שום הזמין גם את החלוץ למשחק ורק בערב יחליט מי ינופה מהסגל.

הרכב משוער: טברטקו קאלה, כריסטיאן אלבארז, שמעון גרשון, תומר בן יוסף (אריק בנאדו), יואב זיו, גל אלברמן, דרק בואטנג, עידן טל, אבירם ברוכיאן (מיכאל זנדברג), חן עזריאל, טוטו תמוז (רומולו).

"אני רוצה שתשחקו כמו גברים ואני מצפה מכם שכמי שהובילו את המועדון הזה במשך חמישה חודשים מעל לקו האדום, תעשו הכול כדי להינצל", כך אמר פרדי דוד לשחקניו לקראת המשחק. שחקני מכבי הרצליה יודעים שאם לא ינצחו את האלופה הם יירדו באופן כמעט ודאי לליגה הלאומית.

"זו ההזדמנות האחרונה שלנו", אמר אחד השחקנים, "למרות שתיאורטית נוכל להישאר גם בלי ניצחון. אצלנו כולם יודעים שאם אין ניצחון הפעם נגמר הסיפור". דוד יבצע מספר שינויים בהרכב הפותח, מצבו של אסף קריספיס הפצוע עדיין לא ברור. לפי האימון המסכם נראה ששלו מנשה יחזור ל-11 על חשבון אבי ריקן, שהיה חלש מול בני סכנין.

גם איתן עזריה ושי ביטון נמצאים בתמונת ההרכב. איבן ווקמנוביץ' הסובל מפציעה לא אמור להיות בסגל.

הרכב משוער: איתמר ניצן, אסי משיח, מטיה מורץ, חיים מלכה, כפיר אדרי, איתן עזריה, מהרן ראדי, עומר בוקסנבאום, שלו מנשה, שי ביטון (תומר חמד), צ'ם אנטויה.