"בואו נסיים את זה"

גוטמן והפועל ת"א רוצים לצאת לחופש ולא יערכו שינויים בהרכב מול מכבי חיפה, אצלה קטן בספק ודוידוביץ' במשחק סיום העונה (חי החל מ-20:40 בערוץ 10 ובנענע 10)

"בואו נגמור את הסיפור הזה, כדי שנוכל לצאת בשקט לחופש". כך אמר אתמול מאמן הפועל ת"א אלי גוטמן לשחקניו לקראת המשחק (20:40, חי בערוץ 10 ובנענע 10) מול מכבי חיפה. גוטמן מתכוון לפתוח עם ההרכב שעלה בשבוע שעבר בליגה ובגמר הגביע, כאשר שלומי ארבייטמן יועדף על פני ביברס נאתכו.

המגן עמרי קנדה, שנטש את האימון ביום שישי בגלל וירוס, חזר להתאמן כרגיל ויפתח. בתחילת השבוע מתכון גוטמן לשבת עם נציגי ההנהלה ונציגי חברת כתר על מנת להבין מה יהיה התקציב בעונה הבאה, לפני שיודיע אם הוא מתכוון להיענות להצעה להישאר. נראה שגוטמן נוטה לחתום לעוד עונה, כשגם הוא מקבל מסרים שהקבוצה תימכר בסופו של דבר.

אוהדי הפועל מתכוונים להפגין במהלך המשחק כנגד הבעלים סמי סגול ודוברו משה תאומים, שעד עתה לא הודיעו מה יהיה עתידו של המועדון ולא הצליחו למצוא לו משקיע. במידה ולא יימצא משקיע, יעמוד התקציב בעונה הבאה על 20 מיליון שקלים, כפי שפורסם באתר ספורט 5.

אלין טופוזאקוב, דימיטאר טלקיסקי ו-וינסנט אניימה יבקשו במקרה של ניצחון והבטחת ההישארות, לנסוע לחופשה מוקדמת בארצם. בקבוצה טרם יודעים איך לפעול בנושא, מאחר ובשני המחזורים האחרונים יפגשו האדומים את מכבי פ"ת והפועל כפ"ס שמעורבות במאבקי התחתית.

הרכב משוער: וינסנט אניימה; עמרי קנדה, אלין טופוזאקוב, ואליד באדיר, יגאל אנטבי; מזואה אנסומבו, שי אבוטבול, ברוך דגו, דימיטאר טלקיסקי; שלומי ארבייטמן, פאביו ג'וניור.

משחק אחרון של דווידוביץ' לפני הניתוח

המאמן הבא של חיפה אלישע לוי הביע בפני נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, את רצונו להחזיר לקבוצה את שלומי ארבייטמן בשנה הבאה, במידה שהפועל תל אביב לא תממש את האופציה עליו ותשלם לחיפה 550 אלף דולר. לוי היה מעוניין לראות את ארבייטמן במכבי חיפה כיוון שהוא מאמין בשחקן ורוצה אותו בסגל הקבוצה לצדם של טמבינקוסי פאנטני ויניב קטן ובנוסף אחד מהשניים - תומר חמד או עדן בן בסט. מעמדו של אושרי גיטה עדיין לא ברור.

יניב קטן בספק למשחק מול הפועל תל אביב. החלוץ מרגיש כאבים חזקים בברך ועשוי לוותר על המשחק ולנוח עוד מספר ימים, למרות שהתאמן כרגיל. ההחלטה תתקבל בסמוך למשחק, אושרי גיטה צפוי להחליפו. דקל קינן המוצהב ורנאטו הפצוע, שערך רק מספר ריצות ולמעשה לא התאמן כל השבוע עם הקבוצה, ייעדרו בוודאות. הברזילאי למעשה סיים את דרכו במכבי חיפה מאחר וכבר ביום שלישי הוא אמור לטוס לברזיל ביחד עם דייגו קרוסה, שיחזור לארגנטינה. בינתיים תמשיך מכבי חיפה לנהל מו"מ עם קבוצות שמעוניינות בשניים כשהמטרה היא למכור אותם, ורק אחר כך להשאיל. לרנאטו חוזה לעוד ארבע שנים.

השוער ניר דוידוביץ' יעבור את הניתוח בברכו ביום שלישי בבוקר בבית החולים רמב"ם ויגמור את העונה, אך ישחק מול האדומים. דוידוביץ' גם אמור בתחילת השבוע הבא לחתום על חוזה חדש עד 2012, שהסיכום עליו כבר הושג לפני מספר חודשים. רוני לוי מתלבט האם לפתוח עם אלון חרזי כבלם במקום קינן (כשאייל משומר או עמרי אפק יתופקדו בצד ימין) או כמגן ימני, ואז שי מימון ישחק בעמדת הבלם.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ'; עמרי אפק (אייל משומר), אלון חרזי, דייגו קרוסה, פיטר מסיללה; בירם כיאל, גוסטבו בוקולי, ג'ובאני רוסו, ליאור רפאלוב; אושרי גיטה (יניב קטן), טמבינקוסי פאנטני.