אוהדי בית"ר פוצצו את משחק האליפות

הירושלמים כבר היו על סף זכייה באליפות במצב של 0:1 על הרצליה, אבל הקהל לא התאפק, פרץ בדקה ה-86 למגרש והמשחק הופסק. צפו בדרמה

תקציר המשחק והארועים

בית"ר ירושלים כבר הייתה על סף הבטחת האליפות השנייה ברציפות שלה, בטרם החליט הקהל הירושלמי להפר שוב את החוקים. בדקה ה-86, במצב של 0:1 מול מכבי הרצליה, פרץ הקהל הירושלמי למגרש והחל בחגיגות ספונטניות.

אריק בנאדו אמר בירידה לחדרי ההלבשה: "אני לא מבין למה זה היה צריך לקרות?". אריאל שיימן, יו"ר הרצליה, הודיע: "לא נחזור למגרש, אני נתתי את ההוראה לא לעלות. אם השחקנים שלי היו עולים והקהל של בית"ר היה עומד על הקווים, מי יבטיח לי שאם נבקיע לא נקבל מכות? צריך לקבוע משחק חוזר, לא מעניין אותי שום דבר אחר".

פרדי דוד, מאמן הרצליה: "אני לא רואה ערך ספורטיבי למשחק. החלטת הרצליה בתוספת גורמים אחרים היא לא לשחק. חיכיתי שיגידו לנו לחזור לשחק אבל זה לא קרה. אני ספורטיבי מטבעי. שיגידו לנו מה לעשות. נכון לעכשיו ההוראה היא לקום וללכת. חבל בשביל בית"ר וגם בשבילנו".

השופט אלון יפת אמר לאחר שחיכה במשך 20 דקות שהקהל ייתפנה מהמגרש: "בדקה ה-86 של המשחק פרץ הקהל. אנחנו חיכינו את הזמן הסביר, מעל 20 דקות, לחידוש. אחרי שראינו שכל הקהל יצא עלינו לראות, ירדנו לחדר ההלבשה וראינו שהקהל חזר ואי אפשר לחדש. המשחק לא הגיע לסיומו החוקי. זה מה שאני כותב בדו"ח. זה יעבור למוסדות ההתאחדות".

ההתאחדות לכדורגל צפויה לדון בנושא ביום שלישי. היא צפויה לפסוק הפסד טכני לבית"ר ירושלים או לקבוע משחק חוזר.

צפו בשידור החוזר והמלא של המשחק

גאידמק: "לא רוצה לחגוג אליפות"

יפת: "ההתאחדות תחליט על גורל המשחק"