אשדוד לאור הזרקורים

אסף קינן פסל למ.ס אשדוד שער חוקי בתוספת הזמן, מכבי ת"א ניצלה זאת כדי לתת שער במתפרצת ולנצח 0:2. שבחון ואסוס כבשו בדרך להישרדות בליגה

תקציר המשחק

מ.ס אשדוד כבר ראתה את השיוויון. עמוק בתוך תוספת הזמן הכדור של עידן שריקי שכן ברשת של דרגוסלאב יבריץ', אבל אסף קינן פסל את השער החוקי, מכבי ת"א יצאה למתפרצת, ג'ונתן אסוס הבקיע והצהובים ניצחו 0:2 בקרב התחתית החשוב. יוסי שבחון כבש ראשון, הצהובים בדרך להבטחת ההישארות בליגה.

מהלך המשחק:

מכבי ת"א פתחה את המשחק טוב יותר, ובדקה ה-11 הגיעה להזדמנות טובה לכבוש. סמי אג'יי יצא אל מחוץ לרחבה, אבל רודי חדד הגיע לפניו, הצליח גם לעבור אותו אבל לא להעביר כדור טוב לרחבה. בדקה ה-14 עוד ההזדמנות למכבי ת"א, דן רומן קיבל כדור חוזר מהגנת אשדוד ומ-17 מטרים בעט כדור שטוח שנעצר ע"י שוער אשדוד.

שתי ההזדמנויות הטובות העירו את אשדוד ואת דימיטאר מקרייב המצוין. בדקה ה-15 הוא היה צריך לכבוש באחד על אחד מול יבריץ' אבל בעט החוצה. רק דקה עברה והבולגרי השאיר כדור נפלא עם העקב לעידן שריקי, שגם בעט טוב מ-16 מטרים אבל יבריץ' הדף בקושי לקרן.

המשחק המרתק שהבטיח הרבה המשיך לקיים. בדקה ה-18 עוד הזדמנות טובה, הפעם למכבי ת"א. דן רומן בעט כדור אדיר מכ-20 מטרים, אג'יי זינק טוב ומנע שער. בדקה ה-29 הצליחו הצהובים לכבוש אחרי מבצע נהדר. יוסי שבחון מסר לרודי חדד, שהחזיר לו מסירה נפלאה בנגיעה, שבחון עבר את אג'יי שהיה צריך לעצור את הכדור וגלגל לרשת החשופה, 0:1 למכבי ת"א.

בדקה ה-40 שבחון היה צריך לשים את השני שלו כשקיבל כדור בתוך הרחבה לבד מול אג'יי, אבל בעט חלש לידיו של השוער. שבחון גם נתפס בחולצה ע"י אדיר טובול, אסף קינן היה חייב לשרוק לפנדל ולהוציא אדום לטובול אבל לא עשה את זה. בדקה ה-42 הזדמנות מצוינת לאשדוד להשוות, שריקי שבר את מלכודת הנבדל של מכבי, הוריד עם הראש לאוחיון שבעט טוב, אבל יבריץ' שוב היה במקום. 0:1 למכבי ת"א במחצית.

המחצית השנייה החלה עם הזדמנות טובה של דן רומן הפעלתן, שבדקה ה-51 עבר את הגנת אשדוד ומ-14 מטרים, לבד מול אג'יי, בעט בשמאל כדור לא מדויק שהלך החוצה. בדקה ה-55 הסתיימה התקפה יפה של מכבי ת"א בבעיטה לא טובה של קמנאן מעל לשער. רק דקה עברה והזדמנות טובה מן העבר השני, טובול קיבל כדור בתוך הרחבה ובעט כדור שטוח, אבל יבריץ', שוב הוא, הדף.

בדקה ה-81 אשדוד הייתה צריכה להשוות, אחרי בעיטה אדירה של דוד רביבו מ-25 מטרים שהלכה ישר לחיבורים, אבל שוב, בטוח שלאוהדי אשדוד נשבר לשמוע, היה זה יבריץ' שהתעופף והדף לקרן. הדיפה ענקית.

ניר לוין ביצע חילופים והוריד את הקבוצה שלו לבונקר, בתוספת הזמן הוא גם שילם על זה ביוקר, אבל למזלו אסף קינן היה במקום. עידן שריקי הצליח למצוא את הרשת, אבל קינן פסל את שער השוויון בטענה לעבירה של ניר נחום על מישאלוף. דקה אח"כ מכבי ת"א יצאה למתפרצת, קמנאן מצא את אסוס שעבר את אג'יי וגלגל לרשת החשופה, 0:2 בסיום למכבי ת"א.

הרכב מכבי ת"א: דרגוסלאב יבריץ', יובל שפונגין, משה מישאלוב, ג'ו ביזרה (אבי יחיאל 80), אורי שטרית, ג'ונתן אסוס, דן רומן, רודי חדד (דור מלול 70), יוסי שבחון, אלן מסודי, יאניק קמנאן (רביד גזל 84).

הרכב מ.ס. אשדוד: סמי אג'יי, יוסי אופיר (ניר נחום 46), יישה ודראן, כריסטיאן גונזאלס, אדיר טובול, גוסו גוסו, אחמד קסום (עידן שדה 76), דוד רביבו, משה אוחיון, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

"שרקתי הרבה לפני השער"

צפו באסף קינן מסביר מדוע פסל את השער של אשדוד. חזן: "היה לו נוח לשרוק"