דודי סלע זינק 13 שלבים בדרך למקום ה-81 בעולם

שישה ימים לווימבלדון: הזכיות בצ'לנג'ר עזרו לטניסאי הישראלי. שחר פאר נותרה במקום ה-22. נדאל ממשיך להוליך את דירוג הגברים

דודי סלע
דודי סלע | צילום: רויטרס

חודש נפלא עבר על דודי סלע, ורגע לפני שטורניר ווימבלדון יוצא לדרך, המחבט הבכיר של ישראל התקדם 13 שלבים בדירוג העולמי ונמצא כעת במקום ה-81. כאמור, הטניסאי זכה בשבת בצ'לנג'ר בנוטינגהאם וקיבל כרטיס חופשי לתחרות הגדולה שתיפתח בלונדון ב-20 ביוני. אצל הנשים, שחר פאר נותרה במקום ה-22.

 

הישראלית הצליחה לשמור על מקומה למרות שהודחה שלוש פעמים ברציפות בסיבוב הראשון של תחרות בסבב ה-WTA, האחרונה שבהן הייתה מול מריה סאנצ'ס (72). יוליה גלושקו ירדה 12 שלבים ונעצרה במקום ה-203 בעולם.

אמיר ויינטרוב הצעיר קפץ שבעה שלבים בדירוג ונעצר במקום ה-216. מי שרשם צניחה משמעותית היה נועם אוקון, שירד 55 מקומות, עד ל-591. בצמרת הדירוג נשמר הסטטוס קוו כאשר רפא נדאל ממשיך להוביל, כשאחריו דולקים נובאק דיוקוביץ' ורוג'ר פדרר.

 

כמו אצל הגברים, גם כאן אין שינויים בצמרת הדירוג, כאשר קרולין ווז'ניאקי ממשיכה להוליך ואילו קים קלייסטרס נמצאת במקום השני. ורה זבונרבה (3) והזוכה הטריה ברולאן גארוס, נה לי (4) סוגרות את הרביעיה הראשונה. סרינה וויליאמס, שתשוב לפעילות בווימבלדון ותנסה להגן על התואר שבו זכתה אשתקד, נמצאת במקום ה-26, נסיגה של שלב אחד. אחותה, ונוס, זזה גם היא צעד למטה ונעצרה במקום ה-33.