הגולשת לי קורזיץ זכתה במדלית ארד בגביע העולם

הישג נפלא לישראלית באתר בו יערכו השיוטים גם בלונדון 2012. קליגר וסלע פספסו מדליה ברגע האחרון. משיח ניצח בשיוט המדליות, אך סיים במקום הרביעי

גולשת הרוח לי קורזיץ
גולשת הרוח לי קורזיץ | צילום: אתר ספורט 5

הישג נהדר ללי קורזיץ, שסיימה היום (שבת) במקום השלישי בתחרות בווימות' וזכתה במדליית הארד בגלשני ניל פרייד. הישראלית כבר הובילה בתחרות בשלב מסויים, אך קצת איבדה גובה בימים האחרונים.

הפעם בשיוט המדליות היא סיימה במקום התשיעי, שהעלה את מאזנה ב-18 נקודות ל-66. למרות זאת היא הצליחה להשיג את המקום השלישי והמכובד ולנטוע עוד תקוות לקראת לונדון 2012. אגב, מי שניצחה בתחרות היא מרינה אלבואה מספרד (37 נק') בזכות העובדה שסיימה שניה במקצה המדליות.

 

לנמרוד משיח היה יום מוצלח אחרי שזכה במקום הראשון בשיוט המדליות, אבל זה לא הספיק. הוא סיים עם 50 נקודות בדירוג הכללי, שסידרו לו רק את המקום הרביעי, מרחק של 10 נקודות ממדליית הארד. ניק דמפסי, שהפסיד לצוברי במשחקים האולימפיים, זכה בזהב בתחרות הניל פרייד עם 28 נק'.

בשונה מקורזיץ, אכזבה גדולה לגידי קליגר וערן סלע בתחרות. צמד שייטי ה-470 סיים את התחרות רק במקום החמישי, למרות שלפני שיוט המדליות דורג שלישי ובעמדה מצוינת לזכות בארד. את השיוט המכריע קליגר וסלע לא ירצו לזכור, אחרי שחצו את קו הסיום רק במקום התשיעי. שיוט המדליות מעניק ניקוד כפול וכך סיים הצמד עם 78 נקודות בסיכום הכללי, שהעמידו אותו כאמור רק במקום החמישי.

 

גם צמד הנשים ב-470, ורד בוסקילה וגיל כהן, איכזבו ביום האחרון וסיימו במקום האחרון בשיוט המדליות אחרי שהתחילו אותו במקום הרביעי עם אפשרות לזכות בארד. השתיים צברו 20 נקודות, ששלחו אותם למקום החמישי עם 89 נק', מרחק של 15 נקודות מהמדליה.