רולאן גארוס: שחר פאר הודחה בסיבוב הראשון על ידי מריה סנצ'ז

הישראלית עפה מהר מהצפוי מטורניר הגראנד סלאם אחרי שהפסידה לספרדיה (87 בעולם) בשתי מערכות, 7:6, 6:1. פאר צפויה לרדת מספר מקומות בדירוג בשל ההדחה

שחר פאר
שחר פאר | צילום: GettyImages/אימג'בנק

התקופה הלא טובה של שחר פאר המשיכה גם ברולאן גארוס אחרי שהישראלית הפסידה 7:6 ו-6:1 למריה חוסה מרטינה סאנצ'ז. חימר אמנם זה לא המשטח החזק ביותר של פאר אולם בשנה שעברה היא הצליחה להגיע שמינית הגמר של הטורניר. עקב כך ההדחה המוקדמת הזו צפויה לעלות לה בצורה מהותית בדירוג.

פאר לא פתחה טוב את המערכה הראשונה ואחרי שהספרדיה שמרה על ההגשה, היא הצליחה לשבור את הישראלית במשחקון השני והצמוד ועלתה ל-0:2. סאנצ'ז לא התקשתה גם במשחקון ההגשה השני שלה ורשמה חבטות מהירות בדרך ל-0:3. המשחקון הרביעי התחיל טוב עבור פאר שעלתה במהירות ל-0:30, אך שוב היא ביצעה טעויות לא מחויבות ונתנה ליריבתה לחזור ל-30:30. שחר התעשתה וזכתה סוף סוף במשחקון, 1:3. במשחקון הבא נראה היה שהיא בדרך לשבירה אחרי שעלתה ל-0:30 וניצלה שגיאה כפולה של יריבתה, אולם הספרדיה לא ויתרה וזכתה במשחקון, 1:4.

 

המשחקון השישי היה משמעותי ביותר. הוא נמשך דקות ארוכות ולמרות שפאר הגישה היא ראתה את סאנצ'ז מובילה 0:40, אך בעזרת הרבה אופי היא הצליחה לנצח ולצמק ל-4:2 ומשם שברה ל-4:3. האם המומנטום התחלף? תלוי איך מסתכלים על זה. פאר שוב לא הצליחה לשמור על ההגשה ובצד השני גם המדורגת 87 בעולם גם נכשלה. 4:5. פאר כבר עלתה ל-5:6 כשהיא שוב שוברת אבל דווקא בשלב בו היא יכלה לזכות במערכה, היא איבדה את המשחקון. 6:6 צמוד. שובר השוויון היה גם צמוד, אבל בסיומו הספרדיה יצאה עם ידה על העליונה. 6:7.

סאנצ'ז המשיכה במומנטום מסיום המערכה אחרי ששברה את פאר כבר במשחקון הראשון ומשם המשיכה ל-0:2 משמעותי. פאר שמרה על ההגשות וצימצמה ל-2:1 אך לא לא הצליחה לשבור את ההגשה של היריבה. עדיין יתרון של שני משחקונים לספרדיה, 1:3. שוב הישראלית נשברה, 1:4. מכאן זה כבר היה גמור ובסיום הפסד 6:1 כואב לישראלית.