דודי סלע זכה בטורניר פראגנה באוזבקיסטן

המחבט הישראלי מספר אחד ניצח בגמר את ג'ונס האוסטרלי 2:6, 1:6 ורשם זכיה שניה ברצף אחרי הטורניר בדרום קוריאה. סלע ישוב לסביבות המקום ה-92 בדירוג, אך יחל את ווימבלדון משלב המוקדמות

דודי סלע
דודי סלע | צילום: רויטרס

דודי סלע ויתר על עונת החימר והלך למשטחים הקשים. המטרה: חזרה לטופ 100 בדירוג העולמי. האמצעי: טורנירי צ'לנג'ר. בינתיים זה הולך מצוין לישראלי, ואחרי שזכה בטורניר בדרום קוריאה, היום הוא הניף גביע נוסף, הפעם בצ'לנג'ר של אוזבקיסטן.

משחק הגמר של טורניר פרגאנה היה חד צדדי. דודי סלע פגש את גרג ג'ונס האוסטרלי (299 בעולם), שלא הספיק להכינס לעניינים וכבר הפסיד את התואר למחבט הבכיר של ישראל. זה נגמר 2:6, 1:6 וסלע עם ניצחון עשירי ותואר שני ברציפות.

 

כבר עם העלייה לגמר, ובטח אחרי הזכיה, סלע הבטיח לעצמו את החזרה למאייה הראשונה של דירוג ה-ATP, שם הוא צפוי לההתברג למקום ה-92. עם זאת, את טורניר ווימבלדון הוא צפוי לפתוח בשלב המוקדמות ואל להעפיל אוטומטית.

הדרך של סלע לגמר באוזבקיסטן היתה שילוב של טיולים קלילים וכמה מבחנים לא פשוטים. הוא עבר את בובור קמיליאנוב המקומי (1:6, 1:6), ז'אנג' וונג סאן הדרום קוריאני (7:3, 3:6, 1:6), ראבן קלאסן הדרום אפריקאי (5:7, 2:6) ובחצי הגמר את מילוסלב מצ'יר הסלובקי (4:6, 4:6). הישראלי שמט רק מערכה אחת לאורך כל הטורניר.