הגולשת לי קורזיץ נפלה ממפרשה ונפגעה במהלך אליפות אירופה בפולין

קורזיץ התנגשה באחת המתחרות במהלך התחרות, נפלה למים ונחבלה בראשה מהמפרש. מאמנה הצרפתי חילץ אותה ללא פגע. צוברי ממשיך להוביל בבטחה את מקצה הגברים

גולשת הרוח לי קורזיץ
גולשת הרוח לי קורזיץ | צילום: אתר ספורט 5

כמה רגעים של חרדה עברו היום (חמישי) על המשלחת הישראלית באליפות אירופה בגלישה בפולין. גולשת הניל פרייד לי קורזיץ התנגשה במתחרה במהלך אחד השיוטים ונחבלה בראשה מהגלשן של יריבתה.

קורזיץ' נפלה למים אל מתחת למפרש שלה, והמאמן הצרפתי שהיה בקרבת מקום פעל מהר וחילץ אותה ללא פגע. הגולשת הישראלית סיימה כמובן באותו רגע את השיוט ויצאה לנוח באיזור החוף.

 

יו"ר איגוד השייט יהודה מעיין הרגיע: "לי לא היתה בסכנת טביעה, היא שוחה כמו לוויתן. התנפח לה הראש, אבל היא בסדר. קיבלה מכה, אבל לא מדובר בסכנת חיים חלילה. רק חבל שהיא כנראה יצאה מהמירוץ לטופ 10".

 

גם התקרית הקטנה של קורזיץ לא מסיחה את דעתה של המשלחת, שקוצרת הצלחה גדולה בפולין. שחר צוברי ממשיך להוביל בבטחה את הדירוג בגברים. היום הוא סיים פעמיים במקום הרביעי ומוביל ב-8 נקודות על פני יריבו הפולני שבמקום השני. צוברי עם 19 נקודות שליליות, כאשר לסגנו 27.

 

מחר ייתקיים שיוט המדליות בו הנקודות כפולות. אם צוברי לא יסיים בהפרש של 4 מקומות אחרי הפולני, הוא יזכה בפעם השניה ברציפות באליפות אירופה אחרי שלקח את הזהב בתחרות שנערכה בשנה שעברה בת"א.

 

"העובדה שיש כזאת תחרות בין שחר לבין נמרוד משיח, שהוא סגן אלוף העולם, היא מצוינת לשייט. למרות שאחד מהם לא יהיה באולימפיאדה".