מיכאל שומאכר הודיע: לא אחזור להתחרות בפורמולה 1

מיכאל שומאכר, שאמור היה לעשות קאמבק לפורמולה 1 כדי להחליף את פליפה מאסה שנפצע בתאונה, ויתר על התענוג בגלל פציעה שספג בעת רכיבה על אופניים

מערכת אתר ספורט 5 מוסיפה (סטילס: אימג'בנק/gettyimages):

מיכאל שומאכר, גדול נהגי הפורמולה 1 בכל הזמנים, שהיו אמור לחזור ולהתחרות העונה במדי פרארי, בגיל 40, במקומו של פליפה מאסה שנפצע, הודיע היום (שלישי) דרך אתר האינטרנט שלו כי לא ישוב לבסוף למסלול.

שומאכר, שנפגע בראש ובצוואר בתאונה שעבר עם אופנייו בפברואר, גילה שהפציעה לא תאפשר לו לעמוד בעומסים הנדרשים מנהג פורמולה 1 במירוץ תחרותי. שומאכר היה אמור לערוך את מירוץ החזרה שלו בגראנד פרי האירופי ב-23 באוגוסט. כעת פרארי תצטרך לחפש נהג מחליף.

שומאכר הודיע באתר הרשמי שלו: "הפגיעה ממנה אני סובל בצוואר רצינית וחמורה מדי. לא הצלחנו לטפל בכאבים ובסיכונים במהלך האימונים. הצוואר שלי לא יכול לעמוד כרגע בעומס הנדרש מנהג מכונית פורמולה 1".

שומאכר לא ציין כמה זמן ייקח לו להחלים, ולא הרחיב לגבי אפשרות שיחזור במועד מאוחר יותר: "אני מאוכזב מאוד, עבורי, עבור הבחורים בפרארי ועבור האוהדים שרצו לראות אותי שוב ליד ההגה. עשיתי כל שביכולתי כדי לעזור לקבוצה, ואני יכול רק להחזיק לה אצבעות ולאחל לה בהצלחה במירוצים הקרובים".

מאסה, שאותו שומאכר היה אמור להחליף, כבר מחלים מפציעתו הקשה בגראנד פרי ההונגרי, אבל קשה להאמין שיוכל לחזור למסלול עוד העונה. בין המועמדים הראשיים להחליפו כעת נמצאים שני נהגי המבחן של הקבוצה, הספרדי מארק ג'נה והאיטלקי לוקה באדור.