גביע דייויס: הראל לוי פותח מול הורנה ויחליף את יוני ארליך בזוגות

נבחרת הדייויס של ישראל מארחת את נבחרת פרו הראל לוי פותח מול הורנה, דודי סלע מול מירנדה, ואנדי רם מתכונן למשחק ראשון מאז 2001 ללא יוני ארליך

אורן בוקשטיין ודור הופמן ממערכת ספורט 5 מוסיפים:

מפגש הדייויס בית ישראל לפרו יוצא לדרך בשעה זו (שישי) עם המשחק בית המחבט מספר 2 של ישראל, הראל לוי (190), שפוגש את המחבט הבכיר של האורחים, לואיס הורנה, המדורג 107 בעולם. מאוחר יותר יפגוש המחבט הבכיר שלנו, דודי סלע (91), את איוון מירנדה המדורג 219.

הקהל פחות התרשם מקריאותיהם של קברניטי הנבחרת לבוא ולתמוך ומאות בודדות של צופים הטריחו את עצמם למרכז הטניס.

במשחק הזוגות ביום שבת ישתפו לוי ואנדי רם פעולה, כפי שפורסם כאן באתר ספורט 5, מול מירנדה והורנה. "אני חושב שיהיה לי קל עם הראל, אין סיבה שלא נשחק טוב יחד", אמר רם. קפטן הנבחרת, אייל רן, הוסיף: "אנחנו נשאיר לשחקנים את הבמה בסוף השבוע, וגם לקהל בתקווה שיעזור לנו".

ביום ראשון, יום המשחקים האחרון, ישחק סלע מול הורנה בעוד שלוי ינעל את ההתמודדות במפגש מול מירנדה.

ג'וניור ויסה, קשר הפועל פתח תקווה הנחשב לכוכב גדול מאוד בפרו, הגיע אתמול לבקר את נבחרת פרו במרכז הטניס ברמה"ש, מלווה בצוות של העיתון "אל קומרסיו", מהגדולים במדינה, וסיפר על השתלבותו בישראל.

"אני שמח להיות כאן בישראל ואני שמח לקבל את פניהם של נבחרת פרו בגביע דייויס", אמר ויסה, "תמיד מרגש אותי לראות אנשים מפרו. באתי לעודד את חיימה (הקפטן) ואת לוצ'ו (הורנה) שהוא אוהד אליאנזה לימה כמוני. אפילו כיף לי לראות עיתונאים מפרו".

אם למישהו יש ספק, ויסה לא יעודד את דודי סלע וחבריו לנבחרת ישראל במפגש: "ביום ראשון אני אגיע עם חאיר סספאדס מקריית שמונה ונעודד את נבחרת פרו".

על השתלבותו בישראל אמר ויסה: "תודה לאל אני מאושר פה. התחלתי ללמוד קצת עברית ובשבוע הבא מגיעה לארץ אשתי עם הילד שלי. כך שאני שמח להיות כאן, דברים מתחילים להסתדר לי בחיים. אני מאוד מתגעגע לכל חבריי באליאנזה (קבוצתו לפני בית"ר) ואני רוצה למסור לכולם ד"ש, אבל שיהיו רגועים כי טוב לי פה מאוד".