מדלייה ראשונה לנכים

השחיינית ענבל פיזארו סיימה שנייה ב-100 מטר חופשי והשיגה מדלייה ראשונה למשלחת. נבחרת הכדורסל הפסידה לארה"ב 76:53. מחר (שני): הנבחרת תנסה להתאושש מול סין

אורן בוקשטיין, ספורט 5, הוסיף:

המשלחת הפראלימפית של ישראל פתחה הבוקר (ראשון) את הופעותיה בבייג'ין וכבר ביום התחרויות הראשון השיגה מדליה. השחיינית ענבל פיזארו סיימה במקום השני בגמר ה-100 מטרים חופשי וזכתה במדליית הכסף. פיזארו עצרה את השעון על 1:21.57 דקות, שיא ישראלי חדש. את 50 המטרים הראשונים במשחה סיימה פיזארו רביעית, אך בפיניש נהדר עברה הלקובה הצ'כית, שהסתפקה בארד, ואקופיאן מאוקראינה. הזוכה בזהב, הספרדיה מריה תרזה פיראלס, קבעה שיא עולם חדש, 1:15.65.

הבוקר העפילה פיזארו לגמר כשקבעה שיא ישראלי חדש, 1:22.89 דקות ב-100 מטרים חופשי ועלתה לגמר אחרי שסיימה שנייה במקצה ועם הזמן הרביעי בטיבו. השחיין איאד שלבי הגיע שביעי בין מתחרי ה-200 חופשי בזמן של 5:41.04 דקות.

שחקן טניס השולחן שמואל שור נוצח כבר בפתיחת הטורניר על ידי הרוסי מיכאלו פופוב 3:0 והודח. פופוב גבר על שור6:11, 7:11, 9:11. נבחרת הכדורסל של ישראל הפסידה במשחקה הראשון לנבחרת ארה"ב 76:53.

המשלחת הישראלית תפתח מחר (שני) עוד יום תחרויות גדוש במשחקים הפראלימפים בבייג'ין. השחיינית קרן לייבוביץ' תחמיץ את משחה המוקדמות ל-100 מטרים חופשי בגלל פציעה. אילנית פרידמן תפתח את הופעותיה בתחרות טניס כיסאות הגלגלים מול צ'יוקו אומהה מיפן. דרור כהן, ארנון אפרתי ובני וקסלר יפתחו את השתתפותם בתחרות השייט בבוקר, בעוד שנבחרת הכדורסל תנסה להתאושש מההפסד בפתיחת הטורניר, על חשבונה של הנבחרת הביתית, סין. דוד אלטרץ ולירן גבע יטלו חלק בתחרויות טניס השולחן.