ג'רבי עפה ברבע הגמר, שלזינגר בקרב ה-1

ג'ודו: ג'רבי פספסה צ'אנס לצמצם את הפער בקרב על הכרטיס ללונדון

תחרות המאסטרס בג'ודו נפתחה הבוקר (שבת) בקזחסטן. 16 הג'ודאים הטובים בכל קטגוריית משקל הוזמנו אל התחרות היוקרתית ביותר אחרי אליפות עולם, וכולם מחפשים נקודות דירוג לקראת המשחקים האולימפיים בלונדון 2012. אליס שלזינגר וירדן ג'רבי (63 ק"ג) המשיכו את המאבק על  הכרטיס הבודד ללונדון, אבל שינויים מרעישים לא היו.

ג'רבי ניצחה בקרב הראשון שלה את קלאודיה מלזין (גרמניה) והעפילה לרבע הגמר, שם הפסידה ללילי קסו הסינית. ההפסד מבחינת ג'רבי הוא צורב ביותר, בשל העובדה שהיא פספסה הזדמנות לצמצם את הפער משלזינגר שהודחה כבר בקרב הראשון שלה על ידי רמיליה יוסביבוה האזרית.
 
ג'רבי רחוקה 200 נקודות דירוג משלזינגר וקיבלה היום הזדמנות נדירה להקטין את הפער בצורה משמעותית במאבק על הכרטיס הבודד ללונדון (כל מדינה רשאית לשלוח נציגה אחת בלבד למשחקים האולימפיים), אבל כאמור נכנעה בקרב מול הסינית ובכך איפשרה לשלזינגר לנשום עמוק.


ביום ראשון ייכנס אריק זאבי למעגל התחרויות, כאשר יפגוש בסיבוב הראשון את לוסיאנו קוראה הברזילאי, אלוף העולם לשעבר. הג'ודוקא הבכיר של ישראל כבר הבטיח את מקומו בלונדון, ועד אז הוא מקווה לשפר עמדות בדירוג העולמי מה שיסדר לו הגרלה נוחה יותר במשחקים האולימפיים.