פללאשוילי ברח. מאמנו: "הוא לא חוזר לארץ"

הקריטריון ללונדון בהישג יד? ריב עם אורן סמדג'ה שלח אותו עד גיאורגיה

הג'ודאי יוסף פללאשוילי (עד 73 ק"ג), אחד המועמדים הבכירים לייצג את ישראל בענף במשחקים האולימפיים בלונדון בקיץ הקרוב, ברח מישראל ללא אישור כבר לפני כשבועיים וניתק כל מגע עם איגוד הג'ודו, שם ניסו גורמים מסוימים להשתיק את הפרשה.


  • כל החדשות, הדיווחים והעדכונים בעמוד האולימפי החדש לקראת לונדון 2012
  • פללאשוילי נמצא בתקופה האחרונה בגיאורגיה והסיבה היא עימות עם מאמן הנבחרת אורן סמדג'ה. מקורבים לספורטאי סיפרו לאתר ערוץ הספורט כי פללאשוילי ביקש מסמדג'ה שבוע חופש כדי לבקר את משפחתו, אך המאמן לא אישר את הנסיעה והג'ודאי החליט לטוס בלי אישור.
     
    "יוסף נמצא בגיאורגיה בניגוד להחלטות איגוד הג'ודו", סיפר סמדג'ה לאתר ערוץ הספורט. "אנחנו מחכים שהוא יחזור ויעשו לו ועדת בירור. הוא טען שהוא מתגעגע ורוצה להיות בבית, והלחץ של האימונים קשה".


    "לא ראיתי את המשפחה שלי חצי שנה. אני לא יכול להיות יותר עם אורן סמדג'ה, נמאס לי ממנו", טען פללאשוילי בשיחת טלפון מגיאורגיה. "אני לא יודע מה הוא רוצה ממני והוא לא טוב בשבילי. אני רוצה לעבוד עם רני ידגר (מאמנו האישי - ד.ר), איתו אני אצליח. אני מתאמן בינתיים עם נבחרת גיאורגיה ופה הציעו לי לייצג אותם בלונדון, אבל אני רוצה לייצג את ישראל".


    "מאמן נבחרת גיאורגיה חבר שלי והוא אמר לי שאין בעיה שאני אתאמן איתם", המשיך הג'ודאי. "אין לי זמן לפוליטיקה ועוד מעט אולימפיאדה. אחזור לישראל בחודש הבא אחרי גביע העולם ואני צריך לשבת עם אורן, רני וגילי לוסטיג. אני לא רוצה אגו, אני ספורטאי שרוצה אימונים ותחרויות בלי פוליטיקה".


    "אורן סמדג'ה לא יודע להתנהג עם יוסף פללאשוילי", הסביר מאמנו האישי, רני ידגר. "הוא לא עובד איתו אישית ולא כללית. פללאשוילי אמר לי שעם אורן הוא לא יכול לעבוד שאורן לא דוגמא למאמן נבחרת. הוא אמר לא רוצה לחזור לישראל, הוא לא מוכן יותר לעבוד עם אורן סמדג'ה".