קורזיץ: המטרות גבוהות יותר מאליפות העולם

המדליסטים הטריים קיבלו מענקים. משיח: ברור לי שהקרב עוד בעיצומו

אלופת העולם ומדליסט הארד מאליפות העולם בגלשני ניל פרייד, לי קורזיץ ונמרוד משיח, קיימו הבוקר (חמישי) מסיבת עיתונאים במשרדי הוועד האולימפי, שם הם זכו למענקים גבוהים בזכות הישגיהם המרשימים באליפות העולם שהסתיימה בתחילת השבוע בפרת', שבאוסטרליה. קורזיץ זכתה למענק של 100,000 ₪ ומאמנה בן פינקלשטיין זכה למענק של 50,000 ₪. נמרוד משיח זכה למענק 50,000 ₪ ומאמנו גל פרידמן זכה למענק של 25,000 ₪.


  • חדשות, תקצירים ובלוגים באיזור האולימפי החדש שלנו >
  • "היה לנו כיף וזה מה שניצח בסופו של דבר", אמר נמרוד משיח במסיבת העיתונאים, "קצת פיקששתי את זה בסוף אבל הצלחתי לחזור לפודיום בדקה האחרונה. ברור לי לגמרי שהקרב בעיצומו והמאני טיים האמיתי זה עוד שלושה חודשים ואילך".


    לי קורזיץ הוסיף: "המערכת שעמדה מאחורינו היא לא דבר שמובן מאליו וכולם ראויים לשבחים. חלמתי על הרגע הזה הרבה פעמים ולא האמנתי שזה יקרה שוב. הרגשות שלי היו יותר חזקים מבפעם הראשונה כי לא הערכתי עד כמה זה הישג משמעותי".


    "לשמוע את התקווה באוסטרליה זו גאווה גדולה. אני ונמרוד גדלנו באותו מקום, הדרך שלנו התחילה ביחד ואני מקווה שהיא תמשיך. גם עבורי המבחנים עדיין לא נגמרו, יש עוד מטרות בהמשך והן יותר גבוהות מאליפות עולם. ברור שאני רוצה מדליה אולימפית ובעזרת הצוות הגדול שמסביבי אני מקווה שנגיע לשם".