משיח: "אין מקום לנוח בקרב מול צוברי"

אלופת העולם ומדליסט הארד בגלישה חזרו לישראל. קורזיץ: "זו זכייה מדהימה"

אלופת העולם ומדליסט הארד מאליפות העולם בגלשני ניל פרייד, לי קורזיץ ונמרוד משיח, נחתו הערב (רביעי) בישראל וזכו לקבלת פנים חגיגית מאנשי המועדון שלהם במכמורת. מחר תהיה קבלת פנים נוספת עבור השניים במשרדי הוועד האולימפי, שם הם יזכו למענקים גבוהים בזכות הישגיהם המרשימים באליפות העולם שהסתיימה בתחילת השבוע בפרת', שבאוסטרליה.


  • חדשות, תקצירים ובלוגים באיזור האולימפי החדש שלנו >
  • "ממש הפתיעו אותנו עם קבלת הפנים הזו", אמר נמרוד משיח לאתר ערוץ הספורט. "הייתי מאוכזב מהנסיגה שלי בימים האחרונים של התחרות, אבל בסיום באמת הוצאתי את המיטב ואני מרוצה". משיח עלה בעקבות הזכייה ליתרון בדו-קרב בינו לבין שחר צוברי על הכרטיס היחיד למשחקים האולימפיים בלונדון 2012.


    "אין מקום להירגע בקרב הזה, אבל אפשר לנשום לרווחה", אמר מדליסט הארד הטרי, "אני יודע ששחר לא יוותר לי. אליפות העולם הבאה היא המאני-טיים האמיתי. אני מתכוון ללכת עד הסוף. להיות שוב על הפודיום זה מטורף, אבל החלום שלי הוא לנצח".


    בגיל 27 הפכה לי קורזיץ לספורטאית הישראלית שזוכה פעמיים במדליית זהב באליפות העולם בגלישה, כאשר הקודמת הייתה אי שם ב-2003. "זה פשוט הזוי. הזייה. לא חשבתי שאני שוב אהיה אלופת עולם. לא חשבתי שיעשו לי שלט וקבלת פנים כזו", אמרה קורזיץ. "אני רוצה להצליח גם באולימפיאדה וכדי שזה יקרה אמשיך לעבוד קשה". על כך שהוליכה את התחרות החל מהיום הראשון אמרה: "אני שמחה שהצלחתי להתנתק מכל הלחץ של התחרות ולשמור על המקום הראשון לאורך זמן. אני יכולה להודות למשיח שעזר לי".