דניאל פרנקל נפצעה ולא תוכל להגיע ללונדון

הקופצת לגובה נפגעה בברכה: "זמן השיקום לא משאיר לי את האופציה"

שיאנית ישראל בקפיצה לגובה, דניאל פרנקל, ככל הנראה לא תוכל להשתתף במשחקים האולימפיים שיתקיימו בלונדון בקיץ הבא. האתלטית הישראלית נפצעה בברכה ועל פי ההערכות זמן ההחלמה לא יאפשר לה להשתתף במשחקים האולימפיים בלונדון בקיץ הקרוב.


"נפגעתי בברך במהלך מחנה האימונים במוסקבה", סיפרה פרנקל בעמוד המעריצים שלה בפייסבוק. "ההחלמה היא האתגר הגדול ביותר של החיים שלי עכשיו. זמן השיקום לא משאיר לי אופציה להשתתף באולימפיאדה". על פי האבחנה הראשונית, מדובר בפציעה שמחייבת תקופת החלמה של כחצי שנה שתימנע ממנה להשיג את הקריטריון למשחקים האולימפיים - 1.95 מ', סנטימטר אחד יותר מהשיא הנוכחי שלה.


כעת פרנקל תצטרך להתמודד עם תהליך שיקום לא פשוט, כשמעכשיו ועד למשחקים האולימפיים בלונדון נותרו שבעה חודשים בלבד. "הסיפור של לי קורזיץ נותן לי השראה", המשיכה פרנקל. "למרות הקשיים, אני מתחייבת להשקיע כל טיפה של דם וזיעה במאבק שלי, עד שאחלים".


לפרנקל היו שנתיים מצוינות, שכללו את שבירתו של השיא הלאומי פעמיים ב-2010, זכיה באליפות ישראל באתלטיקה ומקום רביעי באליפות אירופה באולמות. בהמשך השנה, ניסתה הקופצת לגובה הישראלית לקבוע את המינימום לקראת לונדון 2012, לשם כך הייתה צריכה לעבור 1.95 מ', אך לא הצליחה ובערב כאמור הגיעה ההודעה המצערת.