אליפות העולם: משיח ירד למקום ה-3 הכללי

סיים במקום 8, 12 ו-5. צוברי מדורג 18. ובשורה לרוחצים: הכריש נלכד

נמרוד משיח עדיין בתמונת המדליות, בכל הצבעים, אבל היום (חמישי) הוא כבר ירד למקום השלישי הכללי באליפות העולם בדגל ניל פרייד בפרת', אוסטרליה. הגולש הישראלי פתח לא טוב את הבוקר, סיים במקומות 8 ו-12 בשיוטים השישי והשביעי וקינח עם המקום ה-5 בשיוט השמיני. שחר צוברי מדורג במקום ה-18 הכללי.


עוד חדשות, פרופילים, גלריות, קטעי וידאו וגם הספירה לאחור - באזור האולימפי החדש של אתר ערוץ הספורט

סבב הגמר של גולשי הרוח נפתח היום במזג האוויר לא יציב, שאופיין ברוחות משתנות ומשפיע מאוד על מהלך התחרות. נמרוד משיח, שהוביל את התחרות אחרי ארבעה שיוטים, התעורר על הצד הלא נכון ולא הצליח להתברג בחבורה המובילה בשני השיוטים הראשונים של הבוקר.


מחר הוא יום חופש עבור הגולשים ובשבת ייערכו שני השיוטים האחרונים לפני שיוט המדליות ביום ראשון. כרגע משיח מדורג כאמור במקום השלישי, כשהוא רחוק 9 נקודות (שליליות) מהמוביל בתחרות, ההולנדי דורניאן ואן ריסלברג, ו-3 מהפולני פיוטר מישקה.


שחר צוברי, יריבו של משיח בקרב על הכרטיס הישראלי הבודד למשחקים האולימפיים לונדון 2012, סיים שני השיוטים במקומות 24, 15 ו-38 והוא מדורג כאמור במקום ה-18 הכללי.

אליפות העולם היא התחרות השניה מתוך ארבע בהן תוכרע ההתמודדות בין משיח לצוברי, כאשר התחרות הנוכחי היא בעלת משקל גדול מאוד בשל הניקוד שהיא מעניקה למצליחים בה. לפני מספר צוברי סיים במקום הרביעי באליפות אירופה, כאשר משיח דורג שביעי, בהתחרות שפתחה את ההתמודדות על הכרטיס האולימפי.


מאזן הנקודות בין השניים עומד כרגע על 1:7 לטובת צוברי, אולם מדליה באליפות העולם תזכה את משיח ב-30 עד 50 נקודות, מה שיציב אותו לפני צוברי בקרב על לונדון. בעוד כמה חודשים תיערך שוב אליפות עולם, ובחודש מאי, בתחרות גביע העולם, יוכרע סופית מי יהיה בלונדון.


בדגם הלייזר לגברים מדורג יובל בוצר במקום ה-34 הכללי, אחרי שסיים את השיוט השביעי במקום ה-39 ואת השמיני במקום ה-43, תוצאה שקוזזה בינתיים כחלשה ביותר שלו. ורד בוסקילה וגיל כהן, שייטות דגם ה-470, יחזרו מחר להתחרות אחרי יום חופשי.


ובשורה לרוחצים בחופי פרת': הכריש האימתני שאיים על גולשי אליפות העולם נלכד היום על ידי כמה אוסטרלים אמיצים וקיבל את העונש הגרוע ביותר: צילום אחרון מחוץ למים.