משיח ירד למקום ה-2 אחרי השיוט ה-5

צוברי סיים 3 בשיוט ה-5 ועלה ל-17 בוסקילה-כהן ניצחו ועלו ל-5 הכללי

נמרוד משיח ירד היום (רביעי) למקום השני הכללי באליפות העולם בשייט בפרת', אוסטרליה. משיח סיים את השיוט החמישי במקום הרביעי, התוצאה החלשה ביותר שלו עד כה. השיוט הוזנק באיחור של שלוש שעות בשל רוחות חלשות, והן גם הביאו לדחייתו של השיוט השישי למחר.


עוד חדשות, פרופילים, גלריות, קטעי וידאו וגם הספירה לאחור - באזור האולימפי החדש של אתר ערוץ הספורט

התנאים הנוכחיים שונים לגמרי מהרוחות החזקות של הימים הראשונים בתחרות, בהם מצטיין משיח. לפיכך, המקום הרביעי מהווה הישג מצוין עבורו. בכל מקרה, הניקוד שצבר בשיוט החמישי נזרק בינתיים מאחר וזו התוצאה הכי פחות טובה שרשם בתחרות.


משיח מדורג שני  אחרי ואן ריסלברגה. ההולנדי מוביל בתחרות עם אותו מספר נקודות כמו משיח בזכות העובדה שניצח שלושה שיוטים עד כה, לעומת שני ניצחונות של הישראלי. משיח מחזיק ביתרון לעומת ואן ריסלברגה בכך שהשיוט החלש ביותר שלו הוא כאמור מקום 4, בעוד ההולנדי סיים שיוט אחד במקום ה-12, מה שיכול לבוא בחשבון בהמשך.


יריבו של משיח על הכרטיס היחיד ללונדון 2012, שחר צוברי, רשם היום את התוצאה הטובה ביותר שלו עד כה באליפות כשסיים במקום השלישי בשיוט החמישי. צוברי, שסיים עד כה במקומות 6, 16 (שנזרק בינתיים בהיותו התוצאה הרעה ביותר), 9 ו-12, ניצל את הרוחות החלשות, בהן הוא מצטיין, ועלה למקום ה-17 הכללי.

אליפות העולם באוסטרליה היא התחרות השנייה מתוך ארבע שיקבעו מי מהגולשים, צוברי או משיח, יהיה הנציג של ישראל בלונדון. כרגע מאזן הנקודות עומד על 1:7 לזכותו של צוברי, שסיים באליפות אירופה האחרונה במקום 4 לעומת המקום ה-7 של משיח. מדלייה באליפות העולם שווה 30-50 נקודות.
 
התחרויות הבאות שיקבעו מי ינצח בדו קרב הזה הן אליפות העולם 2012 שתערך בעוד מספר חודשים, ותחרות גביע עולם שתערך בחודש מאי.


470: יום מוצלח לבוסקילה וכהן
ורד בוסקילה וגיל כהן, השייטיות הישראליות שמתחרות באליפות בדגם ה-470, ניצחו את השיוט החמישי, שפתח את היום השלישי של התחרויות, ועלו למקום החמישי הכללי. לאחר מכן סיימו במקום ה-8 ועלו למקום הרביעי הכללי, בזכות תוצאות פחות טובות של יריבותיהן בצמרת. לקראת סיום השיוט השישי, כאשר היה נראה שהצמד הישראלי תסיימנה אחרונות, חילוף רוח שפעל לטובתן הטיס אותן קדימה ואפשר להן לעקוף צוותים רבים, בדרך כאמור למקום ה-8.


שייט הלייזר יובל בוצר סיים את יום השיוטים השלישי כשהוא במקום ה-20 הכללי לאחר שהגיע חמישי בשיוט החמישי ונפסל בשיוט השישי.